Gjest balotelli1233 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hey Lurte på hva dere syns om å flørte litt med en 1 år mindre dame som har vært sammen med din 1 år yngre bror ? Er det incest ? / de hadde ikke sex haha (ler bare fordi jeg har aldri skrevet noe greier på forumer om sånne ting før) takk, må bare få det avklart Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er ikke incest, men du bør kanskje få ting litt i orden med broren din først. At hun er 1 år yngre gjør ingenting. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tror ikke du burde gjøre det... Blir nok veldig kjedelig og flaut ovenfor broren din. Bedre å finne en annen! LYKKE TIL Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som Gavekort sa, det er ikke incest. Incest defineres her: http://no.wikipedia.org/wiki/Incest Du er ikke i slekt med henne, ergo er det ikke incest. Men det kan kanskje bli litt anstrengt forhold, som de over sier, siden broren din har datet henne. Om du bryr deg er en annen sak, men tenk på hvordan broren din, jenten, familien og alle andre vil oppfatte det. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, "date yngre dame, som er hele 1 år yngre!" Jeg ser ikke problemet nei, om broren din synes det er ok. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde overraska meg om det var ok for broren din, men avhenger jo litt av hva slags forhold han har til henne nå. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bro's before hoes! Antar du ikke er verdens smarteste, så jeg skal oversette og forklare: Uttrykket er engelsk, og betyr "brødre før horer". Med det menes det at det er viktigere å ta vare på kamerater og venner, ettersom disse er mer verdifulle for deg enn et forbigående forhold. Så med andre ord; Ikke rot med ho dama. Selv om broren din sier det er ok, så er det så vanvittig dårlig gjort. Hadde min bror gjort lignende hadde jeg blitt ytterst skuffa. Du er en dårlig bror som i det hele tatt tenker tanken. Uansett tror jeg denne tråden er troll... hvis ikke mister jeg all tillit til menneskeheten. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du er en dårlig bror som i det hele tatt tenker tanken. Uansett tror jeg denne tråden er troll... hvis ikke mister jeg all tillit til menneskeheten. Du overdriver ikke LITT nå flinkefreddy? Lenke til kommentar
Notil Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er enig med Freddy til punkt og prikke, så jeg håper han ikke overdriver. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 enig med freddy. hold deg unna ho. ingen jenter er verdt og ødelegge forholdet til broren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå