Gjest Ruben Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Kjæresten min har visst gått på noen medisiner (mycostatin) mot munnsopp en god stund. Hun har ikke fortalt det til meg, til nå, og nå har jeg plutselig fått "sopp" / "blemmer" helt bak på tungen. Hun vil nå helst at jeg skal undersøke hos en lege, men mine "blemmer" utvikler seg ikke som hennes, hennes blir større og fler. Mine er helt like som før. Jeg viste det til mamma, men hun sa det var smaksløker (Den V formede.. jeg har lest om det) men jeg har tatt et bilde som viser noen av de øverste "blemmene": (jeg måtte lyse opp bilde + de sitter litt langt bak.. så vanskelig å ta bilde :S ) Bilde av tungen. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Ruben Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det jeg egentlig spørr om her er, er det SOPP / Blemmer.. eller er det: Den V formede smaksløk greia Lenke til kommentar
Rubenjoh94 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (Lagde meg en bruker, så hvis du vil sende meg en PM.. så er det her brukeren min!) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sånn umiddelbart ser det ut som smaksløker. Har i alle fall noe lignende i kjeften. Lenke til kommentar
Rubenjoh94 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har lest litt og spør foreldre, de sier at det er den V formedede smaksløk rekka. Jeg tror også det, men kjæresten min får ikke kvitt sin såkalte "munnsopp". Hun har masse små og store bak på tungen, og jeg har bare store... det er litt rart synes jeg da, at legen hennes sier hun har munnsopp, også ser det helt likt ut som alle andres :S Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lege =/= kompetent. Lenke til kommentar
Rubenjoh94 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lege =/= kompetent. hehe, så sant.. så sant. Hun skal til legen en gang til, jeg håper jo at jeg ikke har fått det også da.. er jo litt grinete på ho siden ho ikke sa noe :/.. oh well. Jeg vedder på at det bare er smaksløker, og at det ikke er smittsomt :o da ler jeg egentlig litt.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Men uansett er det vel bedre å bli diagnostisert med noe man ikke har, enn omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå