TheSoapmaker Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Stiloppgaver 1STC i norsk bokmål Leveres på Its innen 22. september kl. 14.30. Velg ei av oppgavene, og skriv minst 1,5 s. 1) Historien bak navnet på adressa mi. 2) Norsktimene på ungdomsskolen. 3) Hva jeg har lært i sommer. 4) De første fire ukene på Thor Heyerdahl videregående skole. Positive og negative erfaringer. Hva er det her for noe drit? Hvordan kan læreren i det minste tenke på at jeg klarer å skrive 1,5 side om en av disse oppgavene? Helt på trynet.. Hadde DU klart det? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 1,5 sider er ingenting. jeg har skrevet like mye om dasspapir en gang. å skrive 1,5side om norsktimer på ungdomsskolen virker jo som en grei oppgave ihvertfall. kan du velger sjanger selv, så er jo mange av disse temaene et ypperlig utgangspunkt for et kåseri. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du har en gøyal innstilling, dude. 1,5 sider er som nevnt ikke all-verdens, men jeg må ærlig innrømme at norskfaget heller ikke var min sterkeste side. Sett deg ned og kons så går det fint, vettu. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) 1,5 sider er ingenting. jeg har skrevet like mye om dasspapir en gang. å skrive 1,5side om norsktimer på ungdomsskolen virker jo som en grei oppgave ihvertfall. kan du velger sjanger selv, så er jo mange av disse temaene et ypperlig utgangspunkt for et kåseri. Jeg kan fint skrive 7 sider om et a4-ark. Men når jeg får oppgaver uten å velge hva jeg ska skrive om fikser jeg ikke.. Men vi kan velge sjanger selv, ja! Du har en gøyal innstilling, dude. 1,5 sider er som nevnt ikke all-verdens, men jeg må ærlig innrømme at norskfaget heller ikke var min sterkeste side. Sett deg ned og kons så går det fint, vettu. Det å be en 16-åring om å konse er som å be en gutt med brekt bein om å gå fint! haha Endret 21. september 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå