DubleTruble Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei jeg har et "lite" problem med modemet. Modemet jeg har er et SpeedTouch med tre lamper power (den er ok) tilkoplinger (ok)og @ (funker ikke) den blinker orange og grønt helle tiden så jeg kan ikke komme på nett. trenger svar så raskt som mulig Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei jeg har et "lite" problem med modemet. Modemet jeg har er et SpeedTouch med tre lamper power (den er ok) tilkoplinger (ok)og @ (funker ikke) den blinker orange og grønt helle tiden så jeg kan ikke komme på nett. trenger svar så raskt som mulig Reset, evt sjekk for løse koblinger. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Reset, evt sjekk for løse koblinger. gjort det et par ganger, løser ikke problemet Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 ringte til produsenten (eller hvem det var) de forklarte hva jeg skulle gjøre så nå funker det flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå