Jøtul Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 har et problem med at jeg ikke får installert flashplayer i firefox. har lastet den ned og installert den både manuelt og "automatisk" gjennom adobes nettside. den kommer til adobe downloader, så stopper det opp. downloaderen åpner seg, men den gjør ingenting, og det kommer fram "lukk adobe downloader", slik som det gjør når den er nedlastet. jeg skjønner ikke hva som er galt her, men mulig jeg gjør noe feil da jeg verken har brukt 64bit operativ system eller windows 7 før. er datakyndig med ikt-utdannelse, så trenger ikke step-by-step guide nesten litt flaut dette Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Prøv 32bit versjonen av Firefox så skal det funke. Tipper du kjører Namoroka som er 64Bit versjon, og jeg mener å husker at Flash Player ikke er lagd i 64bit versjon ennå. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) hmm.. lastet ned firefox fra firefox.no, men finner ingen spesifikk 32bit versjon der. kjørte også firefox i kompatiblitetsmodus(win xp), da så installerings-siden til adobe litt annerledes ut, men det fungerer fortsatt ikke. oppdatering: fungerte nå, spørs om det var noe tull fra adobe sin side Endret 21. september 2010 av Gridset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå