Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Det ble ingen videre konsekvenser av denne hendelsen. Han skjønte kanskje at han hadde oppført seg som en idiot, eller så var det bare tomme trusler? Lenke til kommentar
DannyM Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ingen vektere skal i teorien sjekke noe form av togbilletter. Enten NSB sine egne kontrollører (Ihvertfall sånn det er med lokaltog, og regner med at det gjelder alle strekninger), mens Flytoget benytter seg av annen praksis enn å sjekke billett på selve toget. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har to spørsmål til saken: Når møtte du vekter? Hvis etter sperring: Hvordan kom du deg gjennom sperring? Er en stund siden jeg sist var der oppe, men regner med sperringen fortsatt eksisterer og eneste måte å komme ut er med gyldig billett eller betale i luke? 1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 For meg virker det som at han bare kjedet seg og mente at han skulle være en "Secret Defender of Justice". Jeg har lite til overs for slike idioter. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvordan gikk det i denne saken? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Ingen konsekvenser. Ingen bot e.l. Hørte ikke noe mer. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Men du har ikke prøvd å ta det videre heller? Mtp. at du visste hvem vedkommende var, til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå