tango82 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei Jeg har nå tatt mitt splitter nye hovedkort og plasser det på pulten min(pulten er av furu). Koblet til hovedkortet er kun det nødvendigste; prosessor m vifte, ram og det integrete skjermkortet på hovedkortet. Når jeg starter PC starter prosessorviften å gå som normalt, og den varierer i hastighet, noe som indikerer aktivitet på prosessoren. Ellers skjer det ingenting, ikke noe bilde på skjerm, ikke noe bipe-lyder fra speaker. Det integrete hovedkortet er koblet opp mot en slik skjerm via vga Viser forøvrig til mine forrige tråder + her Kan noen her fortelle meg hva som kan være galt? Kan da umulig ha vært så uheldig å ha fått to defekte skjermkort fra komplett etter hverandre? Hjelp... Lenke til kommentar
tango82 Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Ordnet dette selv! Kvadrupelsjekka CPU etter skader,fant ingen. Presset den godt ned i det jeg dro ned hendel. Vips så var det bilde og full pupp!! Kan aldri sjekke noe nok ganger! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan du komme med den påstanden igjen at det var aktivitet på CPU'en før å ha funnet ut feilen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå