toorbjoornjoorde Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei har nad c355bee også lurer jeg på om jeg f.eks kan koble til http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/smastativ/cerwin-vega_xls-6_hoyttalere.htm eller har jeg bare mulighet for og koble til en subwoofer? takker for ale svar! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er en forsterker, så klart kan du koble høytalere på den. Det er også pre-out på den, slik at du kan koble til en sub. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 ja men har alt et par høytalere kobla til.. men kan jeg koble til et til ??? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er planen å bruke det samtidig? I så fall må du tenke på at du antageligvis får ganske stor forskjell på volumet. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 oki takk! men det var en som så at jeg ikke kan kjøre forterkeren på fult bare på halvparten av det som går og fult på dataen..... har nad c355bee og cerwin vega xls-28 men stemmer det eller kan jeg bare kjøre forsterkeren og dataen på fult? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 En forsterker kan da levere så mye som den kan levere, i værste fall går den nok i protect. Men hvorfor skal du ha flere høytalere uansett? Det fører bare til et rotete/dårlig lydbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå