wingeer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kaller du det å være egoistisk å ville ha barn ? Du burde bli litt mer voksen i tanke gangen din.. Det finnes da virkelig nesten ikke noe mer egoistisk enn å få barn. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva begrunner du det med? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Min logiske og intuitive sans, samt litt fornuft. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jaha! Fødslesraten i Norge er 1.7, den bør være på 2.1 mtp på eldrebølgen som kommer. Flere og flere pensjonister. Da trenger vi flere folk som kan betale for dem. Men med tanke på veksten generelt i verden, er det en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Min logiske og intuitive sans, samt litt fornuft. Forklaring ikke godkjent. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nå spurte du heller ikke etter forklaring. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja begrunnelse mente jeg og det vet du. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 og det vet du. Forklaring ikke godkjent. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Blæh. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min logiske og intuitive sans, samt litt fornuft. Som Gypsa sa, begrunn ordentlig hvordan du kan mene det at din "logiske og inuitive sans og fornuft" kan forklare det at du syns det er egoistisk å få barn ? Jeg vil mene det at å få barn er ikke egoistisk i det hele tatt, heller tvert imot, det å gi et annet menneske liv er noe av det minst egoistiske man kan gjøre, med tanke på at man skal fø på dette barne i 18 år, gjennom godt og vondt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Dette blir da virkelig en helt annen diskusjon jeg ikke akter å okkupere denne tråden med. Du kan jo starte din egen tråd om emnet så kan jeg begrunne det der. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor ta abort når du er ei jente? Hadde du vært en gutt kunne jeg forstått, for da har du ikke en drit å si om du skulle gjort ei gravid. Men som jente har du jo p-piller, angrepiller, abort og en drøss andre ting som kan brukes. 1 Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Min logiske og intuitive sans, samt litt fornuft. Som Gypsa sa, begrunn ordentlig hvordan du kan mene det at din "logiske og inuitive sans og fornuft" kan forklare det at du syns det er egoistisk å få barn ? Jeg vil mene det at å få barn er ikke egoistisk i det hele tatt, heller tvert imot, det å gi et annet menneske liv er noe av det minst egoistiske man kan gjøre, med tanke på at man skal fø på dette barne i 18 år, gjennom godt og vondt. Det er å bukke under for et urprimitivt driv for å føre sitt eget "blod" videre. Om man virkelig vil være uselvisk og få et barn, så adopter et! 1 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Survival of the fittest. Rart hvordan de som har utdanning og satser på karriere driter i å få unger, samtidig som de man finner på bunnen av den sosiale rangstigen ikke har noe problem med å skaffe seg en 5-6 stykker. Evolusjonen må ha kjørt over i feil fil. Men som sagt så er det ingen som vet hva du føler om 5-10 år. Etter å ha sett filmen "Idiocracy" så er jeg stygt redd for at dette er veien det går. Men bevares, prove me wrong... -kanskje etterhvert man tar til vett og innfører sertifikat for å sette unger til verden? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Men bevares, prove me wrong... -kanskje etterhvert man tar til vett og innfører sertifikat for å sette unger til verden? Hjelper jo i grunn lite når den 3. verden vil fortsette å spy ut IQ-fresere som kommer hit. Jeg ville dog ikke sterilisert meg selv, dette fordi jeg er et overlegent menneske med en absurd god fysikk, og merkverdig høy Intelligenskvotient, samt at testiklene mine er symmetriske. Verden trenger MEG. Endret 26. september 2010 av dicktator 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jaha! Fødslesraten i Norge er 1.7, den bør være på 2.1 mtp på eldrebølgen som kommer. Flere og flere pensjonister. Da trenger vi flere folk som kan betale for dem. Men med tanke på veksten generelt i verden, er det en annen sak. Det finnes nok av folk som vil bo i Norge. Er det en ting vi ikke trenger å være selvforsynt med, så er det mennesker. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hormonspiral er tingen. Fruen har det. Ingen fare for flere barn de 5 årene spiralen virker, samt svært sjelden og lite menstrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå