Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg sjekke opp asian girls


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Er ikke de fleste av dem det da? bare se på Bangkok det er planetens horehovedstad og den er drevet av asiatene nemlig.

 

Asiatere er lett på tråden det kan du ikke protestere på! de er villige og gjør det de kan for å få et bedre liv, de vil forbruke pengene dine mens du kan akkumulere sex fra dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mulig vi tolker dette forskjellig..

 

jeg tenker TS mener asiatere somlever i Norge som nordmenn. Snakker norsk, kler seg norsk, og oppfører seg som norske. jeg tenker mer på andregenerasjons, enn førstegenerasjons innvandrere.

 

men er også halvveis enig i det du sier. Men jeg synes ikke bare det er asiatere som kan virke lette på tråden. mange jenter som ikke er fra vesten, og som lever i fattigdom, vil være villig til å gi bort sex til norske menn for å få penger, og en høyere levestandard.

om du ser på det norske prostitusjons markedet, så er det mange øst-europere og afrikanere.

 

så jeg mener det blir feil å si at de asiatiske jentene er verstingene når det gjelder golddiggers.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det kan skille ganske mye mellom 1- og 2.generasjons asiatere i Norge. De som er født her (eller adoptert) er ofte relativt like som andre norske jenter og er da like lette/vanskelige og sjekke opp som alle andre. De vanker heller ikke på spesielle steder. Men mitt inntrykk er at det er en del av de på sjekkesider på nettet som Match, Sukker o.l. :)

 

Første generasjons asiatere derimot, de er mer flokkdyr og holder seg ofte med likesinnede. Skal man treffe på disse må man oppsøke miljøene de ferdes i. Det er dog ikke alltid så lett å vite hvor man skal finne dem :) Kanskje forsøke å finne ut av om det finnes foreninger eller lignende i byen der du bor?

Ellers har jeg møtt ganske mange første generasjons asiatere i jobbsammenheng og det er stort sett derfra jeg har mine bekjentskaper. Har jente venner både fra Thailand, Sør-Korea og Vietnam og skal være svært så enig at mange av de er svært pene.

 

Var svært så nære og gifte meg med ei thai i fjor, hun bodde i Thailand og det var da naturlig nok snakk om å få henne hit. Forholdet strandet ikke av økonomiske hensyn, eller fordi jeg ble lurt av henne på noen som helst måte. Det var andre grunner til at dette ikke ble noe av.

 

Kan ikke si meg enig i at asiatere er goldiggere. Det er farlig å trekke alle over samme kam der. Ja, oppsøker man bar-miljøene i Thailand/Filipinene o.s.v så finner man dem naturlig nok, det er jo derfor disse jentene er der, for å tjene penger. Men leter man litt finner, er det da intet problem å finne de jentene som gifter seg med vestlige av kjærlighet og ønske om trygghet. Jeg kjenner flere som er gift med både thaier og Vietnamesere, og samtlige har stabile, langvarige og trygge forhold med gjensidig respekt og forståelse.

 

Å hevde at asiatere er goldiggere mener jeg er å bevise at man har liten forståelse for andre enn vestlig kultur :)

Lenke til kommentar

Asiatere er lett på tråden det kan du ikke protestere på! de er villige og gjør det de kan for å få et bedre liv, de vil forbruke pengene dine mens du kan akkumulere sex fra dem.

 

For noe sludder! Du kan jo forsøke å sjekke opp en vanlig asiatisk dame så får du oppleve hvor mange måneder du gidder å holde på før du gir opp. Er selv gift med en asiatisk dame, og det tok meg mange måneder før jeg i det hele tatt fikk henne på tomannshånd. Før det måtte jeg gjennom utallige "dater" med hele familien på slep, jeg måtte godkjennes av familien og munker, jeg måtte besøke flere buddistiske templer og jeg måtte besøke spåmann.

 

Et jævla slit, men det var absolutt verdt det. Og min kone er en lynskarp forretningskvinne som tjener veldig gode penger, har sitt eget hus og to biler, og er det noe hun aldri har spurt meg om så er det penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Først og fremst: GLASSES ON!

 

Jeg hadde aldri klart å få meg en asiatisk jente naturlig som er andre generasjons på 18-20år dette er fordi disse er lett på tråden, da mener jeg at alle er okkupert og de blir sikkert behandlet som sex objekter hvor de har mye sex med mannen.

 

Du finner ingen "pure" andre generasjons asiatene. Jeg skal konkretisere "pure" da sikter jeg gjerne til de asiatene som er i 18-20årene, her finner vi ingen som er jomfru, har ikke drukket, fester ikke mye, har ikke hatt mange kjærester, kler seg ikke horete, som ikke har ekstremt høye krav, ikke går til byen heletiden, røyker ikke, snuser ikke, er bare med skikkelige folk osv

 

For de asiatene som jeg sikter til, er opptatt, blitt knult av utallige personer, fester heletiden, har hatt menge kjærester, kler seg veldig utfordrende/horete, går på byen ekstremt ofte, og de har høye krav, de røyker, de snuser, er med uskikkelige folk, osv

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Admin fjernet en del usaklige poster og hvis dette gjentar seg så er det game over for vedkommende i vårt forum.

 

Admin.

 

Da skal du vite det at det stopper ikke meg i å opprette en ny bruker via proxy server.

 

Og forresten kan du referere til hvilken retningslinje som mitt utsagn var i strid med rent konkret? For jeg kan nesten ikke ta hensyn til hva dine følelser liker og ikke liker.

 

Hvis du personlig følte at det var sterke sener så betyr ikke det at dine føleleser skal være generaliserende for alle på forumet, når det ikke engang står i retningslinjene.

 

Jeg tviler sterkt på at det er i strid med retningslinjene å kommentere asiater og prostitusjon?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg har masse jeg skulle gjerne ha sagt her men pga en infantil administrator's regime gjør at det ikke er mulig å ytre mine meninger her i tråden.

 

Nå har du vel strengt talt sagt masse allerede. Jeg har lest postene dine og for å si det sånn, jeg er ikke direkte enig med deg.

 

Nå kan ikke jeg si at jeg har all verdens kunnskap om asiatiske damer, men en bekjent av meg har en japansk kjæreste og det fungerer supert. Har også møtt et par stykker i min levetid og jeg kan ikke si at påstandene dine stemmer overens.

 

Og det er ikke snakk om å ytre meninger, det er snakk om å skrive en god del rabbel. Og var jeg deg ville jeg slappet av littegrann her på forumet for ikke å miste kontoen.

 

EDIT: Men det kan jo alltids hende at du har hatt "uflaks" og møtt på de typene du beskriver. Jeg skal ikke benekte det.

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er det som er sånn forbaska piss med disse kontoene at andre mennesker skal styre hvordan jeg skal skrive selv om det ikke er i strid med retningslinjene, bare fordi deres følelser ble sjikanert!!!

 

Edit:

Jeg har aldeles ikke hatt noen som helst forhold til noen jenter. Men det betyr ikke at jeg er blind av den grunn.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...