Peritass Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bare lurer på om det er noen nhl 11 spillere her. Tenkte kanskje vi kunne bruke denne tråden til å diskutere spillet og avtale nhl spill. Hvis noen er på jakt etter en klubb er jeg på jakt etter spillere til en klubb så ta kontakt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har lest et par steder at spillet fikk terningkast 6. Er den virkelig så bra? Hvis ja, vurderer jeg absolutt å kjøpe den etter hvert. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 HVis du liker hockey så er det ett must have spill. Spillbarhet og muligheter er uslåelige Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Noen som spiller på xbox? Endret 22. september 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
Whitestone92 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har spillet, og spiller på lag. Har litt over 120 kamper online, og er hekta Vurderer du å kjøpe spillet, så gjør det! Det eneste å trekke på er vel det at noen utvisninger er litt drøye, som normalt ikke ville bli sett på en ordentlig hockeykamp. OG: Er du en utolmodig person er vel heller ikke dette spillet så kult, i og med at å score er mye vanskeligere enn på spill som fifa o.l. Du bruker både høyre og venste spak for å sikte, høyre for å behandle kølla, venste for å sikte. Men når det sitter er spillet knall Brukernavnet mitt er Whitestone92 på ps3, så legg meg til hvis dere vil spille litt med meg Endret 12. oktober 2010 av Whitestone92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå