pepsi10 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 heisann:D jeg er en gutt på snart 15. fikk furten av gilera dna og synest det var en kul scooter... noen som vet om den er å få i god stand nærme stord/bergen, og så lurer jeg på syklene Agirra GII r6 og Agirra GII2, noen som kan gi meg opplysninger om kvaliteten på de? på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 heisann:D jeg er en gutt på snart 15. fikk furten av gilera dna og synest det var en kul scooter... noen som vet om den er å få i god stand nærme stord/bergen, og så lurer jeg på syklene Agirra GII r6 og Agirra GII2, noen som kan gi meg opplysninger om kvaliteten på de? på forhånd takk:) Gilera DNA er bra. Agirra er noe av det dårligste du får tak i. Lenke til kommentar
oyhje Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjøp Peugeot speedfight, min er 11 år gammel og går som ny. Er ikke dyre, Du kan stole på at dei starta, og er nesten aldri problemer med. Lenke til kommentar
marius200 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 heisann:D jeg er en gutt på snart 15. fikk furten av gilera dna og synest det var en kul scooter... noen som vet om den er å få i god stand nærme stord/bergen, og så lurer jeg på syklene Agirra GII r6 og Agirra GII2, noen som kan gi meg opplysninger om kvaliteten på de? på forhånd takk:) keway e kempe bra mere å bille:D å kommer i fra japan :DD Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 heisann:D jeg er en gutt på snart 15. fikk furten av gilera dna og synest det var en kul scooter... noen som vet om den er å få i god stand nærme stord/bergen, og så lurer jeg på syklene Agirra GII r6 og Agirra GII2, noen som kan gi meg opplysninger om kvaliteten på de? på forhånd takk:) keway e kempe bra mere å bille:D å kommer i fra japan :DD Nei du, Keeway er nok produsert i Kina Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Yamaha Aerox. Muligens litt oppbrukt i dagens samfunn, men kan bli så satans rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå