Nator Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Føler med dere. Men kan han ikke få sitt eget kontor eller noe Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Mitt tips er at dette er bare tull. Kjenner igjen nicket(mangler en bokstav) fra VGD og måten han skriver på. På VGD kommer han også av og til med slike "søkte" problemstillinger. Do not feed! Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Hold oss oppdatert på hva som skjer hvertfall trådstarter. Ok. Idag har jeg hatt et møte med denne afrikaneren som jeg har nevnt tidligere. Jeg valgte å kjøre en taktisk finte, slik at jeg slapp at han kunne slå seg vrang på kontoret. Han har vært involvert i krig på soldatnivå, så jeg vil ikke ha han amper på kontoret en gang til. Dette skulle fort vise seg å være en smart avgjørelse. Jeg ringte han kl 0530 i dag tidlig for å gi han ultimatumet over telefon. Etter å ha fortalt han hvor steinen ligger, så var hans reaksjon imøtekommende. Det som derimot er snodig, men forventet, er at det tok 10 sekunder før han blåste seg opp. Etter det jeg kunne høre på telefonen, hørtes han helt rabiat ut. Han freste, skrek og slo i veggene tror jeg. Samtalen ble så brutt. Han kom på jobben kl 0900 som om ingenting hadde skjedd, så jeg spurte han om han hadde tatt et valg. Det hadde han, så nå skal han begynne å vaske seg. Jeg må innrømme at jeg ikke tror det før jeg lukter det. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Er det ikke bare å sparke ham ? Dette var også min første tanke. Jeg tok det opp med ledelsen, men fikk til svar at det ikke var noe de ville vurdere så tdlig i "prossessen". Seriøst mann! Du e ikke heilt knalle go i din tankegang vil gå så langt att det er respektløst! MEN Før svarte kjøp hugo boss til han å si til han att det skal lokte sånn av han her etter eller... såpass må han no skjønne, hvist ikke hvorfor i all verden annsette en person som ikke kan tenke selv?... ps: obs leste siste post glippet den.. Å det ordnet seg da vil jeg tro? Endret 23. september 2010 av Ivan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå