Visslarr Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Fant ikke noen Halo: Reach venneliste, så tenkte at jeg skulle lage meg en. Gamertags: Så dere som spiller Halo: Reach, skriv Gamertagene deres her, så kan vi kanskje se å få fått til noe sosial spilling : ) Gamertag: Idolize Jenna Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 GT : x NPG x MILK x Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kn0tM4n Send meg en melding når dere legger meg til Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) tuxern (meg.. send gjerne en melding om hvor du ligger meg til fra sånn at jeg vet at det er en kis fra diskusjon.no eller halonorge osv) & andre3028 (kompis, men vi er online stortsett samtidig hele tida da han kmr mye til meg og laner pga jeg har awesome setup. Så holder i grunn å adde meg. Men anyways) vi ser etter folk å spille sammen med Endret 4. mai 2011 av tuxern Lenke til kommentar
SgtQui Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 GT: Sergeant Qui Add meg så får vi leke litt:) Lenke til kommentar
terminator50 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 GT: Spartan k1ller5 bare til å sende melding Lenke til kommentar
SkYHigH88 NOR Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei hei folkens! Ser at noen vil spille med norske folk. Det er godt og høre. Legg meg til da vell! GT: SkYHigH88 NOR Så tar vi en runde eller to Så kan vi jo lage en Norsk clan, DET hadde vært morro Mi talas mi sjås! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå