Glennski Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Kan man redigere PDF filer i Word? Hvordan? Hvis ikke, hvordan kan man redigere filer som er i PDF? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) tror ikke det er mulig i Word men du kan prøve "Adobe Acrobat (Professional) " prøve version kan lastes ned her: http://www.adobe.com/products/acrobatpro/tryout.html Endret 21. september 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 PDF filer er egentlig ikke ment å redigere. Det er et format man bruker når man distribuerer filer. Men du kan jo feks. prøve denne og se om det funker for deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 litt avhengig av hvor mye bilder, tabeller osv som er brukt det så skal det til en viss grad gå men da må du bruke Adobe Acrobat for å konvertere filen til en word-dokument først. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 PDF-filer kan på en måte redigeres, men filene må gjøres om til bildeformat før dette lar seg gjøre. Du kan fint bruke feks. Photoshop til å åpne pdf-filer for å redigere dokumentet i etterkant. Du kan som sagt ikke redigere selve teksten i dokumentet, men du kan "male" over teksten som står der med feks. brush-tool for så og skrive ny tekst over ved hjelp av Photoshop. Det finnes vel programmer som lar deg redigere i den grad du mener, men personlig synes jeg ikke disse fungerer 100%. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hvorfor bruke 5-6 tusen kr på noe (Acrobat Standard koster vel i overkant av 5000) på noe man kan gjøre gratis? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 PDF-filer kan på en måte redigeres, men filene må gjøres om til bildeformat før dette lar seg gjøre. Du kan fint bruke feks. Photoshop til å åpne pdf-filer for å redigere dokumentet i etterkant. dette er ikke helt riktig. Du kan også konvertere dokumentet i Acrobat og dermed redigere det i Word også. Men hvorfor bruke 5-6 tusen kr på noe (Acrobat Standard koster vel i overkant av 5000) på noe man kan gjøre gratis? hvis du kan vise til noen gratisversjon/gratis tilsvarende utgave av Adobe Acrobat tar jeg imot link med åpne armer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 PDF-filer kan på en måte redigeres, men filene må gjøres om til bildeformat før dette lar seg gjøre. Du kan fint bruke feks. Photoshop til å åpne pdf-filer for å redigere dokumentet i etterkant. dette er ikke helt riktig. Du kan også konvertere dokumentet i Acrobat og dermed redigere det i Word også. Men hvorfor bruke 5-6 tusen kr på noe (Acrobat Standard koster vel i overkant av 5000) på noe man kan gjøre gratis? hvis du kan vise til noen gratisversjon/gratis tilsvarende utgave av Adobe Acrobat tar jeg imot link med åpne armer. Som jeg skrev, så kan man gjøre dette men synes ikke det fungerer 100%... Ett søk på google ga meg derimot dette resultatet: Edit pdf for free Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hvis du kan vise til noen gratisversjon/gratis tilsvarende utgave av Adobe Acrobat tar jeg imot link med åpne armer. Nå har jeg aldri sagt at man får det samme som med Adobe Acrobat. Det er heller ikke det trådstarter spør om. I det første svaret mitt viser jeg til en nettside hvor man kan laste opp en PDF og få den tilsendt på epost i DOC. For de aller fleste virker dette svært godt. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 hvis du kan vise til noen gratisversjon/gratis tilsvarende utgave av Adobe Acrobat tar jeg imot link med åpne armer. Nå har jeg aldri sagt at man får det samme som med Adobe Acrobat. Det er heller ikke det trådstarter spør om. I det første svaret mitt viser jeg til en nettside hvor man kan laste opp en PDF og få den tilsendt på epost i DOC. For de aller fleste virker dette svært godt. Jeg prøvde det du sa og det fungerte vel ikke helt som forventet. Tingen er at jeg har blitt tilsendt en kursfortegnelse i PDF som jeg skal skrive om(Kursfortegnelse som skal i sikrigsskap). Men da jeg fikk doc.filen tilsendt på mail, så ble kursfortegnelsen vist i bakgrunnen, men all teksten ble på en måte skrevet over bildet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå