gthansen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Håper noen her kan hjelpe meg gått til innkjøp av peltor sine øreklokker med blåtann hae en nokia e 52 men har problemer med att telefon mister kontakt med øreklokker selv om den kun ligger i lommen , testet en nokia c 5 nå om dagen og samme problemet der . men hørt noen si att blåtann på sony ericson er bedre , stemmer dette ? trodde blåtann var blåtann jeg håper noen kan kan komme med innspill på hvilken mobil jeg bør gå for da jeg må bruke øreklokkene. Endret 21. september 2010 av gthansen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sikker på at ikke mobilen er satt til å slå av blåtann etter x tid uten bruk? Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 ja det er jeg sikker på for er aldri etter a ant like minutter den bryter , men har i det siste lurt på om det kan være alle signalene fra maskin parken som kan forstyrre , for nesten ikke inn noe radio heller , men har testet ut en eldre modell SE nå om dagen og den fungere bra det som er meget rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå