Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sivilstatusen vår...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Dette blir vel typisk overtenkende, jente som jeg er, men jeg har nå hatt et ganske stødig, men relativt useriøst forhold til en fyr i et halvt år, vi er begge i begynnelsen av tjueårene. Det er tydelig at det går i riktig retning nå de siste to mnd, selv om han bor på vestlandet og jeg har flyttet nordover. Han forsikrer meg om at det er bare meg han vil ha, presenterer meg for kompiser, kaller meg søte ting osv.

Men jeg kan selvsagt ikke bare la det være med det. Jeg har lyst til å vite hvor vi står, om dette er noe han vi satse på eller ikke. Men igjen, hvordan skal jeg ta opp noe slikt? Jeg føler at det er litt bombastisk å bare plutselig spørre om han vil satse på oss to som et par, eller hvordan jeg nå skal formulere meg. Usikker på hvordan jeg skal få samtalen inn på rett tema. Eller om det er for tidlig, jeg tenker litt at hvis det var aktuelt så ville han kanskje tatt det opp?

Jeg vet at han ikke liker å være åpen og følsom, og jeg har det mye på samme måte, er vel et under at vi har kommet så langt som vi har. Men jeg føler at en av oss burde åpne til en slik samtale. Jeg forventer ikke at vi skal gå offesielt ut å være lovebirds osv, men jeg vil vite om han er seriøs mtp et eventuelt forhold i fremtiden. For jeg faller for han farlig fort nå, og jeg kan ikke forsette slik med mindre han er helt seriøs.

Bah, stanser meg selv nå skulle egentlig holde det kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det påvirker din mentale helse at du ikke vet om han vil satse på deres forhold eller ikke, da burde du helt klart spørre ham rett ut. Når alt kommer til alt må en prioritere seg selv og det hjelper i hvert fall ikke deg og deres (u)seriøse forhold om du ikke vet hva han vil.

Er bare å si du ønsker klarhet i det, fordi du er glad i ham og vil vite hva du har å forholde deg til ;)

Lenke til kommentar

Et halvt år er lenge, men det har vært useriøst? På hvilken måte? Har du mistanke om at han bruker deg?

Useriøst på den måten at vi møttes tilfeldig på byen og endte opp med å ha sex ganske ofte gjennom våren og sommeren. I begynnelsen var begge enige om at ingen av oss øsnket noe følelsesmessig, men vi har helt klart kommet over det stadiet nå. Han åpnet seg for et par mnd siden angående hva han følte og vi fant i fellesskap ut at ingen av oss klarte å holde følelsene unna. Men lengere enn det har vi egentlig ikke kommet. Som sagt så ser jeg jo at det går i rett retning, vi sier ofte at vi er glad i hverandre, han sender alltid melding når han er på byen for å forsikre meg om at det er meg han tenker på og at ingen blir med han hjem (jeg har aldri bedd han om å gjøre det, men han kjenner meg godt og vet jeg er usikker), og sett bort i fra litt dårlig kommunikasjon angående hvor vi står henn så går alt som en drøm.

Nei, jeg har ingen mistanker om at han bruker meg. Har ikke sett eller hørt noe som skulle gi meg den oppfatningen, og jeg har lett, tro meg :p

Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, siden det går bra nå og det beste kanskje hadde vært å følge strømmen å se hvordan det går. Men jeg savner en slags bekreftelse på at han tror at dette er noe som kan vare. Greit at han sier at jeg er hans, og at han er glad i meg, og det er jo kjempebra, men det er liksom ikke helt nok. At vi bor så langt unna hverandre hjelper heller ikke på usikkerheten min.

Er jeg helt hysterisk eller? Jeg forventer ikke en erklæring om udødelig kjærlighet, bare en thumbs up for nærliggende fremtid eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...