Bjonski Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har hvertfall lært noe da. ALDRI MIST DRIVER CD'ER. De aller fleste med litt mer innsikt i pc legger vekk driver cdene som følger med pga. driverne stortsett er utdaterte. Det beste er å laste ned nye drivere fra nettsiden til produsenten Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Driver-CDen bør/må tas vare på for å kunne ha basis utgaver av drivere tilgjengligt. Oppdaterte drivere kan også tas vare på etter at de er lastet ned og legges på en CD/DVD som pussig nok dermed også er en "driver-CD". Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva med å benytte en annen måte enn p2p? Hvis du bruker "Global" skal den ikke spørre etter internett for å få installert driveren. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Har prøvd global, men mappen kan ikke åpnes, ikke på laptopen og ikke på den stasjonære. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 .zip-fila, eller er det mappa inni zip-fila? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Selve Zip mappa. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Får du noe feilmelding?... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 ''Sett inn den siste disketten i flervolumsettet, og klikk OK hvis du vil fortsette'' Hvis jeg trykker ok kommer bare den samme meldingen igjen, har prøvd alt nå, prøvd på begge pc'ene, lasta ned på nytt flere ganger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Når du klikker på fila du har lastet ned, så får du beskjed om å sette inn en diskett? Er du heeelt sikker? Prøv å høyreklikk og velg "pakk ut" først. Så åpner du den mappa du nettopp pakka ut. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Kommer samme melding når jeg prøver å pakke den ut. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er jo Nvidia som har produsert chipsettet til det hovedkortet, så hvorfor ikke bare gå til www.nvidia.com og laste ned den komplette pakka til hovedkortet derfra? Har laget en enkel bildeguide. Den røde firkanten indikerer hvor du skal trykke/hva du skal velge i de forskjellige vinduene. Først, gå inn på nettsida og trykk: Velg hva slags driver du skal søke etter: Velg det chipsettet du vil søke etter driver til: Velg den typen som passer ditt hovedkort: Velg operativsystem: Trykk på Search for å søke ut i fra valgene du har tatt: Trykk deretter på Download knappen for å laste ned driverpakka: Trykk deretter på Accept & Download: Da får du beskjed om å laste ned en EXE fil som du skal godta og laste ned. Når den er ferdig, kopier den inn på USB minnepennen din. Plugg den deretter inn i den nyformaterte maskinen din, kopier fila inn på harddisken og kjør den derfra. Den vil da pakke ut og installere driverne til lan, chipsett, s-ata drivere osv. Derfra skal det kunne gå greit å gå på nett med maskinen og hente resten av driverne. (Kjeda meg litt i natten..) Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hehe Traskas rocker :-) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kredits til traskas! Jeg har jo nesten samme hovedkort, at jeg ikke tenkte på at det var bare å benytte nForcedriver. Lenge siden jeg lasta ned en eneste driver selv, Windows 7 gjør jo jobben for meg ^^ Dette burde funke. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Tusen takk Traskas, nå funker alt fjell. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å høre, andersio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå