Patrick123 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er interessert i å høre hvilken utvikler dere mener er best til å lage såkalte "sandbox-spill". Jeg er ikke så veldig inne på spill så personlig må jeg holde en knapp på Rockstar. Hvem kan vel si noe negativt om GTA-serien eller Red Dead Redemption? Personlig synes jeg at bare disse eksemplene er nok til å plassere Rockstar øverst på pallen. Dette er i alle fall min mening, hva er deres? Finnes det noen bedre? Har Rockstar noen riper i lakken? Kjør debatt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Rockstar har en knallgod rekke med gode sandbox-spill vil si de er best, og gleder meg stort til L.A. Noire og Agent, selv med liten info. Når det er sagt er Sucker Punch flinke, og inFamous var veldig bra. Infamous 2 ser enda bedre ut. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bethesda! The elder scrolls og Fallout serien er etter min smak de beste sandbox spillene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Nå vil jeg legge til at Ubisoft med Assassin's Creed, i den grad man kan kalle Assassin's Creed et sandbox-spill, også har gjort en del gode ting. Nå er selvfølgelig ikke Ubisoft direkte kjent for den type spill, men alle er vel enige om at Assassin's Creed er en meget sterk serie. Hadde vært moro å se en form for samarbeid mellom Rockstar og Ubisoft om å lage et spill. I beste fall kunne vi fått tidenes historie, tror nå jeg. Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bethesda i egen klasse. Ja også minecraft, bokstavelig talt . Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 EVE er nok det aller beste sandboksspillet. Du kan gjøre hva du vil der inne, som å være industrialist, trader, PVE, PVP, scamme, kapre corps (guilds), rane corpbanker, spille solo, være med i kjempeslag med flere hundre spillere, og sikkert mer jeg ikke kommer på. Det er selvfølgelig noen begrensninger, spesielt relatert til kjøp av ingame valuta og kjøp og salg av karakterer, men det aller aller meste er lov. Som et MMO og romfartsspill så er EVE veldig forskjellig fra de andre spillene som er nevnt i trtåden, men EVE er en kjempestor sandkasse. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg synes EVE ble for kjedelig.. Liger godt GTA spillene, men ikke helt sikker på om jeg ville kalt de sandbox. Er vel heller free-roaming enn sandbox siden du ikke kommer noen vei uten å følge story missions. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Favorittsandkassen min gjennom tidene er uten tvil Mercenaries: Playground of Destruction. Kort sagt kan du sprenge det meste. Sniper på taket? Pft, bare teppebomb ham. Da blir du kvitt både fyren og huset han står på. Og nabolaget. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hiver meg på og vil si at Bethesda er de beste til å lage sandbox, med Fallout 3 og Oblivion, spom er to av aller beste spillene jeg ahr spilt. Men Rockstar har liksom sin egen stil på spillene sine som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå