Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennine som ikke skjønner mennesker og har et sært behov for kjæreste..


Gjest 10klasse

Anbefalte innlegg

God dag forumfolk, så jeg begynte i 10 klasse for et par uker siden. Og det var et par nye fjes på skolen, jeg ville lage et bra intrykk og hilste å disse nye. Før hun enne jenta (som jeg skal snakke om nå) begynte, så hadde jeg et godt forhold med en annen jente i klassen, som skulle bli bestevennina til hu nye. Problemet var også at både vennina og nye vennina hadde følelser for meg, og likte meg ganske godt.

 

At nye vennina var interesert i meg viste seg veldig godt, og det er her som kommer alle problemene og tingene jeg ikke skjønner. Hun har en EKSTREM og SÆRT behov for kjæreste. Hu skaffa nummert mitt fra første dagen og skulel være med på alt jeg var med på, alt av fester, trening ..

 

Som var ganske vanskelig for meg å gjennom gå, fordi uansett hvor jeg var, så var hun der. Og problemet er at hun ikke er i det minste interesag å snakke med og heller likte jeg hun ikke. Jeg ga klar besked at dette godtok jeg ikke, og hun måtte mase mindre. Hun tok seg til, men brøtt igjen for full fart.

 

1 uke etter vi hadde blitt "kjent", så tok hun seg til å spurte av redsel av å bli sammen med meg. Hun skrev på msn (msn faktisk.. fy faen..). "Vil du bli .... med meg?" skrev hun, at jeg faktisk ikke hadde gidd noen beskjed om jeg likte hun, så ville hun faktisk bli sammen med meg, ikke engang turde hun å spørre om det, og jeg svarte klart nei. For å bemerke det, STORE bokstaver. Og det er her det morsomme kommer inn, 2 timer etter hun hadde spurt meg, så spurte hun en av mine kamerater akkurat om det samme. Han begynte å le og svarte nei. Etter det begynte hun å mase mer på meg. Jeg tok meg til, og sa klart at jeg ikke er interesert i noe som helst med hun og at hun skulle bare glemme om oss, og dette var på skolen foran alle slik at hun forstod det.

 

Hun ble sur og lei seg, og prøvde da å gjøre meg sjalu (haha..) med å være med andre gutter som ikke var minste interesert i henne enn et pull og snakket "dirty" med dem, slik at jeg fikk høre det godt seinere. Jeg er btw en livsnyter og ingen bekymringer og jeg lo og smilte av det. Til slutt skjønte hun at spillet var over. Så i helgen, så var hun et eller annet sted, der hun traff en gutt. Bemerk at hun går i 10 klasse og det gjør gutten også. Hva de gjor vet jeg ikke, og heller bryr meg ganske lite. Men hun hadde så endret status på facebook, om at hun var i et forhold, etter kun hvor mange dager? 2 dager tror jeg...

 

Jeg skjønner bare ikke hvordan det bokstavelig talt går an å tenke og være slik når man går i 10 klasse. Hun forstår mennesker helt elendig, og har helt uffatelig dårlige sosialeantenner. Hun snakker bare om det samme og har aldri noe som helst nyttig å si, enn ting som ikke intereserer meg på noen måter. Hun skryter om hvor godt det var å prøve hasj, når hun begynte å røyke og snuse, og om hvor kul hun er. Allerede den første uken på skolen hadde hun laget ekstremt dårlig inntrykk på alle guttene, når hun gikk og skulle være sjef og kul med å smelle dører igjen, rope og skrike og klage og sutre. Ikke for å lage dette langt, så var det et tilfelle på skolen der hun hadde glemt røyk hjemme, og hun måtte gå uten røyk hele skole dagen. Hun måtte så selfølgelig skrike og sutre på alle, og lage et sikkelig stor deal ut av det, ikke bare sutrer ho og skrek, men hun ble bokstaveldigtalt voldelig. Et sikkelig show den dagen vi husker.

 

Virkelig, hvordan går det ann å oppføre seg slik når man går i 10 klasse? Jeg mener, det er jo vg om ikke så alt for lenge, og om 3 år skal du være klar voksen og ta ansvar for livet ditt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en annen ting for å nevne, hun endra status på facebook helt uten at gutten viste noe om det. Tydligvis, slik jeg fikk høre av en vennine, så var gutten oppført som singel. Om hvordan det er i virkeligheten vet jeg ikke.

 

Jeg har egentlig ingen grunn for å skrive dette, men vil egentlig bare høre deres synspunkt på dette :thumbup:

Lenke til kommentar

Høres syk ut, en jente som har oppført seg på samme måte som meg. Hadde sett meg på en russekåring og like etterpå finner hun meg på facebook og så adder hun meg på msn og maste og maste og maste, møtte en kompis av meg, de rota èn gang og hun satte seg u et forhold på facebook. Da måtte kompisen min si ifra at, nei, det der er feil. Så fjerna hun det. Møtte en random fyr til og ble plutselig i forhold med han her uka etter.. Og denne jenta er 3 år eldre enn deg;) Finnes nok av syke mennesker i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...