Cooper Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei! Jeg har nettopp flyttet til England og en leilighet med et hull i veggen til internettilkobling. Så jeg kan komme meg på nett ved å koble en sånn vanlig nettkabel mellom Pcen og veggen. Jeg vil gjerne ha trådløst nettverk, hva trenger jeg da? Der jeg bodde før hadde jeg et modem (som sto i leiligheten), da kjøpte jeg en trådløs ruter som jeg koblet til modemet, og dermed hadde jeg trådløst nett. Jeg vil gjerne slippe å kjøpe begge deler her, i tillegg aner jeg ikke om man bare kan kjøpe et hvilket som helst modem, eller om nettleverandør må levere dette (?) Så, hva er det billigste og enkleste jeg kan kjøpe for å få trådløst nettverk? Svar mottas med takk fra en (åpenbart) ikke veldig datakyndig person. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Denne kan du bruke for å gjøre nettverket trådløst: http://www.play.com/PC/PCs/4-/3476343/Edimax-BR-6204WG-Wireless-WiFi-Broadband-Cable-Router-4-Port-Switch/Product.html Er det internett når du kobler kabel i veggen, så behøver du ikke modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå