HerrGhost Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Greier du ikke å vente en kveld? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kommer ikke online jeg heller, etter oppdatering Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fint om TS oppdaterer emnefeltet til noe mer beskrivendes. Sikker flere som lurer på dette. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 fyyyyy faen de er rævva til å oppdatere as. for noen idioter som gjør dette på kvelden når alle skal spille LoL, tror du det bare er en tidssone i verden ? haha Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Today's issues with PSN are not maintenance issues but an error by Sony them selves, hence the 800 error code, I have personally been on they're own EU.Blog today and read the statement that it is trying to be resolved asap. It started by stating that it will only affect the older large PS3 consoles, but mine is the new 250G Slim, and I have encountered such problems. They have now locked off the Blog and no one can read or enter new posts...HMMM They told users to keep informed on Twitter but that entry has now disappeared??? It doesn't look good boys and girls but lets just hope it gets resolved, as users are reporting the issue when trying to play games without the network, plus trophy and data losses. En random kar på gametrailers forumet skrev det. Om det er sant det han sier er usikkert. Endret 21. september 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Oisann, jeg har amerikansk 60gb ps3 jeg. Den første. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg har slim og får feilmelding. Har ingenting med hvilken versjon man har skal jeg tro. Endret 21. september 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er ikke bare det at jeg ikke får logget på men passordet mitt er også borte fra sign in skjermen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ja,prövde og logge på selv igår,men fikk opp den 800 meldinga og at jeg måtte skrive inn riktig passord.Får håpe det er fikset til jeg kommer hjem idag,så jeg får spit demon av deathspank og castlevania LOS på psn plus. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dette problemet blei fiksa litt etter klokka 10 i går kveld. Det eg kanskje syntest var mest irriterande er at dette vedlikeholdet gjorde at eg mista det lagra passordet på PSN. Eg var derfor nødt til å bruke eit par ekstra forsøk for å finne ut kva passord eg hadde brukt på denne tjenesta. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har merket dette merkelige hendelse etter jeg spilte litt MW2 igår natt. Mistet plutselig forbindelse med ruteren helt uten videre, mens PC'en jeg hadde foran meg virket som den skal. Jeg tok en rask internetttilkobling, den fant ingen signaler. Det eneste jeg gjorde var å restarte PS3 og vips, fant den internett... Merkelig, dette er første gangen det har skjedd med min PS3. Virket som internettdriveren plutselig lukket seg selv å nektet å åpne igjen. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Kom nettopp hjem til det samme problemet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva slags feilmelding får du? Skal selv teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Passord eller bruker navn er feil. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hva slags feilmelding får du? Skal selv teste når jeg kommer hjem. Hvis du har endra passord på EA, så prøv uansett å bruke den gamle du hadde. Du kan også prøve å slette PSloginen din inne på hovedmenyen og legge til igjen (hvis mulig). EDIT: funker forresten fint her. Endret 22. september 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Laster ned update nå, kommer jeg ikke til å få logget inn etterpå? :O Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jo, men det KAN hende passordet ditt er blitt fjernet om du hadde Auto-loggin på PSN, men regner med du husker det Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Har re-opprettet alle innstilningene men enda samme problem Så skulle jeg prøve og skifte passord men så har jeg ikke skrevet rett fødsels år. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Funker helt fint for meg å komme inn Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har re-opprettet alle innstilningene men enda samme problem Så skulle jeg prøve og skifte passord men så har jeg ikke skrevet rett fødsels år. Be om nytt passord fra dem. Om du har rota med kontoinnstillingene selv når du opprettet en på psn så må du desverre ta støyten selv, men prøv i alle fall support og se om de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå