blue1990 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg skulle gjerne hatt hjelp til hvordan jeg kan få gjenopprettet bilder som jeg slettet fra dataen for ett år siden. Om det er mulig å gjøre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg skulle gjerne hatt hjelp til hvordan jeg kan få gjenopprettet bilder som jeg slettet fra dataen for ett år siden. Om det er mulig å gjøre. Usannsynlig at du finner igjen disse filene dersom maskinen har vært i bruk i et år. Når filer slettes, merkes det bare at plassen de brukte er klar for overskriving. Hvis nye filler opprettes, eller andre filer øker i størrelse kan denne plassen bli utnyttet. 'undelete' verktøy fungerer ved å lete etter filer som er marker klar for sletting, og fjerner dette merket. Hvis filene er overskrevet er det som regel for sent, og hvis disken er blitt brukt i et år, er det usannsynlig å finne noe særlig igjen av disse filene. Lenke til kommentar
blue1990 Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg skulle gjerne hatt hjelp til hvordan jeg kan få gjenopprettet bilder som jeg slettet fra dataen for ett år siden. Om det er mulig å gjøre. Usannsynlig at du finner igjen disse filene dersom maskinen har vært i bruk i et år. Når filer slettes, merkes det bare at plassen de brukte er klar for overskriving. Hvis nye filler opprettes, eller andre filer øker i størrelse kan denne plassen bli utnyttet. 'undelete' verktøy fungerer ved å lete etter filer som er marker klar for sletting, og fjerner dette merket. Hvis filene er overskrevet er det som regel for sent, og hvis disken er blitt brukt i et år, er det usannsynlig å finne noe særlig igjen av disse filene. Men har nesten ikke brukt datan, for har en annen i tillegg. Men hvor kan jeg finne de? Jeg prøvde med systemgjenoppretting, siden den funket før. Men fikk ikke an å stille tilbake klokkeslett og dato. Er ikke så high tech på data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå