Briminho Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei, kjøpte meg ps3 bundle med move idag. Er xbox mann, men stua fikk et nytt tilskudd idag. Skal selvfølgelig ha GT5, men har jo ikke fått med meg for mye ang spillene til ps3. Trenger derfor tips. Xboxen blir brukt til forza, ea sportsspillene, red dead og COD. Noe topptitler jeg burde sjekke ut på PS3? Hvilket ratt er det beste ifh til pris? Logitech kanskje? Erbødigst Briminho Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Du bør sjekke ut uncharted og God of War spilla Endret 21. september 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Logitechs G27 er det beste men koster til gjengjeld flesk. Finnes vel et offisielt GT-ratt som er ganske bra og ikke koster skjorta som også Logitech står bak. Når det gjelder spill så finnes det en rekke eksklusive titler som det er verdt å skaffe. Kommer selvsagt an på hvilke type spill du liker, men Uncharted serien er et must, LittleBigPlanet, God of War 3, Killzone 2, Infamous, Demon´s Souls, Ratchet & Clank, MGS4 er alle spill det er verdt å sjekke ut. Google litt så finner du litt mer om dem. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Logitechs G27 er det beste men koster til gjengjeld flesk. Finnes vel et offisielt GT-ratt som er ganske bra og ikke koster skjorta som også Logitech står bak. Når det gjelder spill så finnes det en rekke eksklusive titler som det er verdt å skaffe. Kommer selvsagt an på hvilke type spill du liker, men Uncharted serien er et must, LittleBigPlanet, God of War 3, Killzone 2, Infamous, Demon´s Souls, Ratchet & Clank, MGS4 er alle spill det er verdt å sjekke ut. Google litt så finner du litt mer om dem. Takk takk, da skal jeg google litt og lese reviews. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Liker du kreative spill kan du sjekke ut Little Big Planet. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Uncharted 2: Among Thieves. Et av de beste spilla jeg har spilt. Ratched and Clank serien er vel verdt å se på hvis du liker platform spill. Det er vel ikke så veldig lenge til Little Big Planet 2 kommer ut, så kanskje vente med LBP til det spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå