Gå til innhold

Ny på PS3. trenger spillråd.

Briminho

Anbefalte innlegg

Hei,

kjøpte meg ps3 bundle med move idag. Er xbox mann, men stua fikk et nytt tilskudd idag.

Skal selvfølgelig ha GT5, men har jo ikke fått med meg for mye ang spillene til ps3.

Trenger derfor tips. Xboxen blir brukt til forza, ea sportsspillene, red dead og COD.

Noe topptitler jeg burde sjekke ut på PS3?

Hvilket ratt er det beste ifh til pris? Logitech kanskje?

Erbødigst

Briminho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitechs G27 er det beste men koster til gjengjeld flesk. Finnes vel et offisielt GT-ratt som er ganske bra og ikke koster skjorta som også Logitech står bak.

Når det gjelder spill så finnes det en rekke eksklusive titler som det er verdt å skaffe. Kommer selvsagt an på hvilke type spill du liker, men Uncharted serien er et must, LittleBigPlanet, God of War 3, Killzone 2, Infamous, Demon´s Souls, Ratchet & Clank, MGS4 er alle spill det er verdt å sjekke ut. Google litt så finner du litt mer om dem.

Lenke til kommentar

Logitechs G27 er det beste men koster til gjengjeld flesk. Finnes vel et offisielt GT-ratt som er ganske bra og ikke koster skjorta som også Logitech står bak.

Når det gjelder spill så finnes det en rekke eksklusive titler som det er verdt å skaffe. Kommer selvsagt an på hvilke type spill du liker, men Uncharted serien er et must, LittleBigPlanet, God of War 3, Killzone 2, Infamous, Demon´s Souls, Ratchet & Clank, MGS4 er alle spill det er verdt å sjekke ut. Google litt så finner du litt mer om dem.

Takk takk, da skal jeg google litt og lese reviews. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...