Injderni_Lam Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hei.... Jeg har et problem med å starte MW2 multiplayer. MW2 konsoll kommer opp og det står Cheat detected... og når jeg krysser det vekk så lukkes hele mw2. Hvorfår`?? Endret 21. september 2010 av Injderni_Lam Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 cheater! cheater! cheater! cheater! 2 Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Går utifra at du ikke skal cheate eller har cheatet. har du konsoll: send den på rep og få den cleaned, men ta backup av savegames o.l du vil beholde på en minnepenn, om det er mulig for 360 vet jeg ikke. Spiller du på pc: prøv og reinnstaler spillet. Har noen kamerater brukt pcen din og kan evt ha lastet ned no shizz for å være ekkel? sjekk siste nedlastninger hvis det kan være en mulighet. Scan pcen din med virus program og ad-aware eller hva det heter. Funker ikke noe av dette ville jeg prøvd og re-innstallere Operativ systemet. Er du lite pc kyndig og har ingen du kjenner som heller er det kan du sende den til en pc doktor for rundt 200 lappen Endret 22. september 2010 av Zycho Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 visst du er på steam så sjekk settings og se om du er VAC banned på mw2-mp, visst ikke send en "ticket" til steamsupport. Lenke til kommentar
CrystalHunter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det kan hende at du har vært med inn en "Hacke lobby" men noen andre hackere og da har de lagra IP adressen din og når be ble banne ble alle de har spillt med banna:D Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har samme jævla problemet UTEN å ha hacket i det hele tatt! Så ekstremt irriterende! De må jo være sikre før de banner noen... Steam stjal 450 kroner fra meg, jeg kjøper ikke et eneste spill derifra igjen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bans er automatiske bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå