Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med oppsetting av ruter

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har en telenor linje 1024/256 og skal bruke min ruter(som støtter PPPOE) http://www.support.dlink.com/products/view...roductid=DI-604 D-Link DI-604 og jeg vet ikke hvordan jeg skal få den konfigurert for å få den til å koble seg opp (forøvrig ingen erfaring med dette tidligere)

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal sette den opp, liksom trenger jeg en ip til telenors oppkoblings-sentral og/eller DNS/gateway liste?

takk for tiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i routeroppsettet under Home trykker du på menyknappen til venstre(WAN), der skriver du inn brukernavn og passord til abonementet ditt hos Telenor. Trykk på apply nederst og evt. restart hvis den ber om det. Da skal du være på nett. Husk å sett opp browseren din til å koble seg på nett via LAN.

Lenke til kommentar

hmm, jeg har sittet å "jobbet"(prøvd å ordne er vel det mer passende ordet) fra klokken 9 i går kveld, og når funker det liksom og alt jeg hadde glemt var @online.no etter brukernavn! Jeg vet ikke om jeg skal være forbannet eller utrolig lykkelig, men uansett jeg sier takk til dere som hjalp meg! Det setter jeg utrolig stor pris på, hvis jeg på noen måte kan hjelpe dere er det bare å si ifra, bare det ikke gjelder penger :)

TAKK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...