lillepy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har da gått over en måned med jobbsøking og intervjuer, men har ikke fått jobb på mcdonalds engang, så man begynner å miste litt motet.. stakk på NAV en tur her om dagen, og de sa at det var muligheter for å melde seg på noe kurs.. men fins det noe liste over dette? bor i Bergen. ellers andre jobbtips? Det virker som det er på intervjuene det går dårlig for meg, for jeg har jo blitt innkalt til mange intervjuer. CV-en er ikke best heller, men jeg har nå ihvertfall brukt mesteparten av tiden på skole.. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kan kanskje hjelpe å lese litt om kroppsspråk. Jeg bruker det ihvertfall for alt det er verdt og har fått tilbakemeldinger på at jeg gjør det godt på intervjuer. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Meld deg inn i bemanningsbyråer! Det er mitt beste tips. Jobzone, Manpower osv, da er det de som "selger" deg til arbeidsgiveren, så det er ikke så stort press på deg på intervjuet. Absolutt verdt å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå