Nilsen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fra musematter lanserer de nå sin første spillmus. Les mer Lenke til kommentar
theozH Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ok, denne musen ble lansert i september, FOR ET ÅR SIDEN...og dere skriver om den nå? wah Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Denne er gammel ja.. Testet den, liker Ace Edge mye bedre (bedre grep)... Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 ...og jeg vil nå si at Qpad har "vist muskler" i nyere tid. Det er ikke så mange år siden Func (http://www.func.net/) var det som gjaldt for hardcore gamers Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 HØØØØH!? Er det bare meg eller ligger denne artikkelen BÅDE på spillverket og hardware? men her på spillverket sin artikkel har den samme " hardware " looken :S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Artikler med felles interesse for de to søstersidene kommer på forsiden begge steder. Det ene stedet linkes den til originalen på søstersiden. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Digg mus, bruker den til vanlig. Kjørte mx510 og mx518 i mange år helt til hånden min ikke orket mer, 5k gjør jobben uten at jeg får smerter. Men artikkelen er jo en relansert gammel sak Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ok, denne musen ble lansert i september, FOR ET ÅR SIDEN...og dere skriver om den nå? wah Siden det var såpass mange som hang seg opp i dette, svarer jeg det samme her som jeg har gjort til de fire som sendte meg mail. Ja, vi er klar over at musen har vært på markedet ett år. Hvis man ser på dette som et problem, er grunnen rett og slett at den fortsatt har god dekning på markedet, og det er helt nødvendig for oss å prøve mye av det som finnes på markedet for å kunne vurdere nye kandidater. Konseptet "spillmus" har tross alt ikke endret seg så mye på ett år. Selv om denne musen er ett år gammel, konkurerer den med enheter som ble lansert i forrige uke. HØØØØH!? Er det bare meg eller ligger denne artikkelen BÅDE på spillverket og hardware? men her på spillverket sin artikkel har den samme " hardware " looken :S Simen forklarte dette ganske godt. Siden en mus er hardware, er det vi som tester den. Men, siden dette også er en spillmus, havner det i ny og ne også en ingress på spillverket. For å ikke "lure" lesere er ingressen hos spillverket godt merket med at du blir sendt videre til hardware.no :-) Endret 21. september 2010 av Nilsen Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 God mus, uten tvil! Men kan ikke måle seg med presisjonen til Razer sine mus. Dog er grepet bedre. Lenke til kommentar
Kildal90 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Den er helt utrolig god å holde i, testet den så vidt på tg10, men var skeptisk til å gi opp mx518 som fortsatt er uslåelig i min lille verden. Når jeg så artikkelen hadde jeg så inderlig håpet de hadde lansert en nyere versjon Endret 22. september 2010 av zips Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan er denne i forhold til MS 3.0 v.2? Jeg har prøvd MX518, men ble fort sliten i håndleddet. Jeg trenger ikke noe mer presist eller raskere. Jeg må bytte ut min da skrollen begynner å fuske, samt gummien på siden begynner å forsvinne.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 De bruker all verden av ressurser på å utvikle spillmus, den ene etter den andre. jeg har prøvd en del av de, men har funnet ut én ting. Glem alt oppstyret rundt disse. Logitech G3 og en corepad er alt man trenger. Musematta har jeg hatt i 5 eller 6 år og er like bra som dag én. Musa er lik MX310 jeg brukte da Mohaa var hot. Store mus er uhåndterbare og klumpete. Til FPS trenger man noe letthåndterlig med rette flater, altså Logitech G3. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 God mus som passer til store hender. Den er ca like lang og høy som Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, men er noe bredere. Jeg syns MS musa har bedre grep. Merker det spesielt når man har behov for å løfte opp musen fra underlaget for flytte på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå