Gå til innhold

Streaming av fotballkamper (Tottenham - Arsenal), hvor?

toazty

Anbefalte innlegg

i dag går jo en av årets beste kamper, Tottenham - Arsenal

den må jeg få med meg, men hvordan.

jeg har nå altibox og fotballpakken der, men den hjelper meg ikke i dag.

hvordan se denne kampen ? tenkte litt på streaming, men ønsker god kvalitet.

skal sees på en 60" skjerm , har ingenting imot å betale for å se denne kampen. og det må være en stabil streaming, orker ikke lagg etc...

noen som kan hjelpe meg?

Endret av toazty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som i linken over så ender du opp på denne siden. 79kr kampen er litt dyrt spør du meg, spesielt for en stream som ikke holder all verdens kvalitet.

Alle livekamper kodes med en bitrate på 1200kbp, noe som innebærer at internethastigheten må være minst 1,5 mbit/s under hele kampen for å unngå forstyrrelser på bildet.

Skal du se det på en 60" så blir det mest sannsynlig en grøt. Så har streams en lei tendens til å henge seg litt i blant, selv om man har en bra nettlinje.

Jeg ville anbefalt en pub som har TV-kanalen om du vil være mer eller mindre sikker på å få sett det i god kvalitet og laggfritt.

Lenke til kommentar

har 15\15 fra lyse , så internett skal ikke være flaskehalsen her tror jeg...

får ikke komt meg på pub når jeg har små i hus :/

dette må da være en fin anledning for canal+ å begynne med salg av kamper som et supplement til mnd abbn. som ingen vil ha lenge...

vurderer å ta ned 40" istedenfor hvis det er så jævlig "grøtete"

men vglive da altså som har det beste alternativet?

Lenke til kommentar

Det virker som det eneste lovlige som man finner. Tror at det er en viss mulighet for å se kamper på unibet også om man registrerer seg, men ikke ta meg på ordet. Canal+ linker til den samme siden som VGTV (den linken jeg postet i min forrige post) så det er vel ganske usannsynlig å finne en annen stream fra Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...