Grim.Reaper Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ser ut til at jeg har bestilt litt feil og siden selve tingen ikke er så dyr så vil jeg gi den bort.... Så... for å kvalifisere må man ha enten D80 eller D70s og bo eller ha mulighet til å hente den i Oslo. "Tingen" er en "LCD Timer Remote for Nikon D80 D70s Camera" som kan brukes til å lage timelapse bla.a http://www.linkdelight.com/LCD-Timer-Remote/LCD-Timer-Remote-AP-TR2N-for-Nikon-D80-D70s-Camera/Detailed-product-flyer.html?keyword=d80 Regner med at hvis det er noen som har lyst på den så gidder de å komme til sankthans haugen å hente den helt gratis. Førstemann til mølla... (beklager til de som trodde de skulle få noe stort ) Endret 21. september 2010 av Grim.Reaper Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Mulig at den passer til Nikon D90, eller er det derfor du gir den bort? Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Passer ikke til D90... Var den jeg i utgangspunktet ville ha/trodde jeg kjøpte Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Irriterende når sånt skjer Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Seriøst ingen som vil ha den? Trodde det skulle ta 10min Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Seriøst ingen som vil ha den? Trodde det skulle ta 10min Hei. Jeg har en D80, og kan gjerne hjelpe deg med å bli kvitt den - om du fortsatt har den. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei, Er også interessert, hvis ikke den er holdt av/hentet ennå... Har sendt deg en pm, Grim.Reaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå