Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 900 1980 modell. Ingen ledninger til radio?

Centuss

Anbefalte innlegg

Hei!

Nettopp gått til anskaffelse av en Saab 900 GL (1980 modell), men ser nå at jeg har et ganske stort problem.

Det var ikke installert noen radio fra før av når jeg fikk den, men bak kåpen der radioen kan sitte var det noen løse ledninger som jeg gikk utifra var til radio, og som man kunne sette inn senere som ekstrautsyr. Jeg bestiller derfor en slik en: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4237&katid=318&mid=m436&id=&vn=736 ... men det viser seg at kabelen som var løs inni der ikke passet og hører mest sannsynlig ikke til radioen.

Jeg har allerede ordnet med 2x basselementer, 4x høytalere, spiller og alle ledninger og forsterkere som trengs, men så står jeg fast her. Hva gjør jeg nå? Bør det allerede finnes en kabel som er dratt for å sette inn radio ved en senere anledning som er gjemt et eller annet sted mellom forsetene og motoren, eller må jeg ordne med dette selv?

Isåfall, er det vanskelig (les: tidskrevende, komplisert, erfaring behøves) å dra kabler til spilleren selv?

Hva bør jeg gjøre videre med saken? Alle forslag mottas med glede! Er tilstrekkelig hvor lenge man gidder å høre på motoren som durer :) .

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Drammen, og tar med glede imot hjelp! Om det ikke skulle komme noen svar i denne tråden i løpet av kvelden, kan jeg legge ut noen bilder av kontaktene og kanskje noen vet mer enn meg :).

Hvor bor du cossiemk1? Kanskje jeg kan kjøre til deg om du bor i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...