Charlo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 GTFO Her vandrer jeg rundt sulten som jeg var på en søndag på oslo s. Kommer til disken meny skiltet er 3 meter oppi taket, hode laaaangt bakover. Vil ha en baguette, ikke stor sånn vanlig halv en med kylling. Dama sier 90,- takk. Jeg sier fuck off Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 ok, veldig interessant. Poenget med posten er? At kiosken tar mye penger for mat? Det er jo ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Såklart det er interessant å høre at noen tar 90 spenn for en halv bagiss! Sykt. Så det så! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 dette er bit kjeden som ligger på byporten. Og jeg handler mat ute veldig sjeldent. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en baguette. Fikk helt bakoversveis. Så dyrt, og hva i svarte er poenget med å ha menyen så jævlig høyt? Har noen vært der eller Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja det er dyrt, men da spørs hvor mange baguett får selgeren kjøpt per dag? Kanskje 2-4 stk per dag, og igjen sitter personen med dårlig fortjeneste. Om det er søndag, tar vel en del små butikker seg godt betalt. Siden det er få butikker som er åpent. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Er jo samma pris hele tiden da ? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 For å si det sånn, den baguetten burde smake godt, veldig godt. Kebab til 45,- går da den er ganske stor og smaker bra. Jeg er ikke student eller fattiglus at det gjør noe, men aldri om jeg støtter et sånn sted as. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Syns Bit er godt jeg, de har større utvalg en big-bite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå