anettolsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dt høres fantastisk ut Lisa! ei samling kunne vært ypperlig! Lenke til kommentar
Carineolsen Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Når og hvor? Lenke til kommentar
anettolsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Universitete rundt halv 6 tiden, kan poste dt her nermere hvor, men vi satt på et grupperom på HSL bygget i da, har på en måte reservert dt i mårra, får se om dt faktisk funker, skrev på tavlen at dt var opptatt Lenke til kommentar
anord8 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hei... sitter også å sliter...noen som har funnet ut noe? Lenke til kommentar
osdfewøn Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har funnet ut av hva bindestrekshistorie er, men vanskelig å finne eksempler å bruke i drøftinga! F.eks lokalhistorie. Skal vi finne en konkret "fortelling" derifra, og så gå inn å se på om forfatteren av boka har satt det i sammenheng med andre emner innenfor bindestrekshistorie, eller skal vi selv synse og sette det inn i andre sammenhenger? Er det slik at vi skal finne eksempler som "fragmenterer" historiefaget, eller da eksempler som ikke gjør det? heh, vanskelig å formulere alle spørsmålene på en fattelig måte ^^ Lenke til kommentar
Skyen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Siden dette er et essay, noe Einar poengterte flere ganger, går jeg ut fra at vi skal synes ganske mye om det vi finner, mao. våre egne betrakninger og meninger. Lenke til kommentar
Skyen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvordan går det med oppgaven folkens? Lenke til kommentar
Carineolsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Hvordan går det med oppgaven folkens? Har skrivd bortimot to sider, men føler jeg har fått med alt som er verdt å få med. Åssen går det med deg? Lenke til kommentar
Skyen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Da er du i alle fall halvveis! Jeg har ca. 4 sider. Regner med å gjøre meg ferdig i løpet av morgendagen. Er veldig usikker på om jeg svarer på oppgaven, men det bryr jeg meg fint lite om nå. Nå vil jeg bare bli ferdig med oppgaven. Lenke til kommentar
Carineolsen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Hehe joa, men har ikke mer å si >.< Deler vel sammen mening vi vil bare bli ferdig, så lenge jeg består på en slik oppgave så er jeg fornøyd Hva har du skrevet om? Lenke til kommentar
Skyen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har fokusert på globalhistorien og dens påvirkning på historiefaget - altså dens rolle som bindestrekshistorie. Jeg har også tatt med et par andre eksempler, men det har kun vært i bisetninger. Enn du? Når denne oppgaven er ferdig, så skal det feires skikkelig med hæla i taket og tenna i tapeten;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå