Joffii Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Pcen går treigt og da tenkte jeg kjøre en formatering! Store spm mitt er om jeg trenger formatere alt? Eller holder det med Windows disk, og opprydning i den andre disken? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har du prøvd å fjerne programmer og kjøre en diskdefragmentering av harddisken? Kan være til noe hjelp. Som regel holder det å formattere partisjonen på harddisken? Hva slags harddisk har du? Om du har billige Seagate eller WD disker som klarer bare 10-30 MB/S skrive/lesehastighet? Da er det på tide med ny harddisk. F.eks Samsung F3 eller en intel SSD. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Husk at formatering av systemdisk fjerner alt, også operativsystemet. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Jaja, operativsystemet skulle fjernes og reinstalleres. Var bare om alle diskene trengte formateres. Gjorde ikke det, og den er mye raskere. Diskene er WD og Seagate, men lesehastigheten er 60-80 MB/s så dem er ok! Har ikke penger til nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå