Rescue me Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skjønner at det blir stress med flere utstedere så det er vel ikke noe problem å få de sendt fra Danmark. Så lenge det ikke tar mange uker. Tar visstnok under en uke. Hadde vært litt upraktisk om de måtte ha slutte å selge billetter til utlandet 3 uker før festivalen starter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Noen som har førerkort for buss og skal nedover til Roskilde? Vi har lyst til å dra nedover med russebussen vår, både fordi det er billig og fordi det er en utrolig kul road trip. Du kan ha med så mye bagasje du vil og opptil 10 venner. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 si ifra om det blir noe av buss, for vi trenger noen til å frakte kæssa til roskilde. betaler gjerne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skjer med aktiviteten i denne tråden? Siste artistene annonsert i dag, og de er band som: Kaizers Orchestra My Chemical Romance (US) Portishead (UK) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kult med Kaizers og Portishead. Buss ned og fly hjem ble bestilt i går. Gleder meg. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Ble litt overrasket da de annonserte Kaizers, da de tidligere har sagt at de ikke skulle spille på Roskilde i år men uansett god stemning! Starter å bli lite billetter igjen til Roskilde, så folk som somler bør kjøpe i nær fremtid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skjønner at det blir stress med flere utstedere så det er vel ikke noe problem å få de sendt fra Danmark. Så lenge det ikke tar mange uker. Tar visstnok under en uke. Hadde vært litt upraktisk om de måtte ha slutte å selge billetter til utlandet 3 uker før festivalen starter. Vi bestilte den kvelden 3 juni, men de har ikke kommet enda... Hmm... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det var da lang tid. Fikk noen billetter til en konsert i London i fjor, tok meg litt over uke fra bestilling til jeg fikk dem. Send dem mail eller noe sånt, det burde du. Du har ikke allverdens tid, ettersom du trossalt sansyneligvis skal ned neste helg? P.g.a warm-up`en. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jepp, reiser fredag kveld/natt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tydeligvis noe rart som har skjedd. Han jeg bor med kjøpte en uke etter meg og han har fått sin. Det var søster som bestilte, hun sendte mail nå i sta. Hvis vi ikke får svar i morgen så for jeg ringe på onsdag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Deler av konserten til Nephew i fjor ligger ute på NRK Web-tv http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/745811/ Er del av en konsertserie bare fra Roskilde. Så kommer mer. Denne uka er det deler av Gorillaz-konserten som blir vist, og Alice In Chains neste uke. Memeories Endret 20. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 OMG DOBBELPOST Der er festivalen utsolgt. Ganske bra for Roskilde, bra med to utsolgte festivaler to år på rad. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Rart at det er utsolgt med svak line-up og samme pris. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Svak linup er det i gåseøyne ikke. The Strokes, Mastadon, Iron Maiden og Kings of Leon drar faktisk en del folk. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan er intimbarberinga på roskilde? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke nødvendig. Det er 85% dansker der, tross alt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er festival, hvor du kommer fra har ikke så mye å si Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Svak linup er det i gåseøyne ikke. The Strokes, Mastadon, Iron Maiden og Kings of Leon drar faktisk en del folk. Mangler en skikkelig stor. Men for min del er dette den svakeste siden jeg dro for førstegang i '06. De siste årene har det jo være Prince, Roger Waters, The Who, Neil Young osv. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Iron Maiden er da "skikkelig store". De er jo minst like store som de andre du nevner hvis du måler etter hvor mange tilskuere de kan trekke på konserter her i Norden. Forskjellen i forhold til de andre du nevner er jo at Maiden spiller litt oftere i Norden, så de føles nok litt mindre "eksklusive". Men det gjør det jo egentlig bare enda mer imponerende at de gang på gang spiller på utsolgte gigantarenaer. De andre headlinerne er ikke akkurat smågutter de heller. Kings of Leon, the Strokes, Arctic Monkeys og Portishead er jo band som du må ha bodd i en hule en stund for å ikke ha et forhold til. Endret 21. juni 2011 av Dauemannen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Men jeg tenker store som får foreldre/besteforeldre til å komme på søndagen. Band som har vært store lengre enn 2000 og 90 tallet. Du har forsåvidt tildels det i Iron Maiden, men liksom ikke helt. Kanskje det er bare meg fordi jeg ikke har så veldig sansen for Iron Maiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå