Lutefisk44 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hallo! Jeg skal til Roskilde i år, kommer til å reise alene eller med en venn, er ikke sikker. Lurte på hva slags ideer dere har om å komme dere ned dit? Jeg tenkte på fly eller ferge, men er ikke sikker. Kommer til å være 17 når jeg drar ned dit. Hvis noen kjører eller noe slikt og jeg kunne sittet på med det så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Bright Eyes annonsert i dag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hallo! Jeg skal til Roskilde i år, kommer til å reise alene eller med en venn, er ikke sikker. Lurte på hva slags ideer dere har om å komme dere ned dit? Jeg tenkte på fly eller ferge, men er ikke sikker. Kommer til å være 17 når jeg drar ned dit. Hvis noen kjører eller noe slikt og jeg kunne sittet på med det så hadde det vært supert! Hvor i Norge bor du? Selv bor jeg i nord så tok fly i fjor, men skal kanskje kjøre i år om jeg får lagd meg anleggskasse. Endret 23. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er nok av busser som blir satt opp fra Oslo i hvertfall. Jeg aner ikke hvordan det er på landet. Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg holder til i Bamble i Telemark, det er ikke så langt unna Oslo, bare en 2-3 timer. Tenkte å ta den mest økonomiske veien ned, skal være der alle 8 dagene og. Har booket inngang så jeg tenkte å ankomme på Lørdagen, når tenkte du å være der nede Kun10kr? Endret 23. mars 2011 av Lutefisk44 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg holder til i Bamble i Telemark, det er ikke så langt unna Oslo, bare en 2-3 timer. Tenkte å ta den mest økonomiske veien ned, skal være der alle 8 dagene og. Har booket inngang så jeg tenkte å ankomme på Lørdagen, når tenkte du å være der nede Kun10kr? Satser på å være i København på fredagen. Endret 24. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg holder til i Bamble i Telemark, det er ikke så langt unna Oslo, bare en 2-3 timer. Tenkte å ta den mest økonomiske veien ned, skal være der alle 8 dagene og. Har booket inngang så jeg tenkte å ankomme på Lørdagen, når tenkte du å være der nede Kun10kr? Satser på å være i København på fredagen. Ok! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen tips til en førstegangsroskilder? Sitter å vurderer om jeg kanskje skal ta turen nedover i år... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen tips til en førstegangsroskilder? Sitter å vurderer om jeg kanskje skal ta turen nedover i år... Mitt tips: DOIT! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Do it. Pluss Poncho og gaffa-teip. Reinjakke suger hvis det er varmt, men regner og du er på konsert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Så lite aktivtiet i denne tråden, spesielt med tanke hvor bra denne musikkfestivalen er. Og hvor gjørrkjedelig Hove er, og blir diskutert her. Men anyways. Plakta-lansering i dag, flere headlinere og sublinere blir annonsert. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Svakt. Verkeleg. Har alltid prøvd å halde meg positiv til line-ups, men eg reiser ikkje til Roskilde eins ærend for å sjå Lykke Li, Bright Eyes og Atmosphere. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) De er vel ikke ferdig å annonsere headlinere enda? Hvis de er det, så var det litt skuffende ja. Vil uansett dra da campingopplevelsen lett er verd pengene. Endret 12. april 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
peryy Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Mangler enda å annonsere 20 - 25 band. Personlig så synes jeg lineupen er god i år. Veldig glad for Deadmau5, Magnetic Man og The Strokes Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ikke noen fantastisk line-up, men gledelig å se Deadmau5, Soilwork, 1349 og OFWGKTA på plakaten. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg synes mange av headlinerne er rimelig svake (Hvem faen er M.I.A. og PJ Harvey?), men resten av programmet virker veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Synes at line-upen var ganske god, jeg. Bedre enn alle de andre festivalene i Skandinavia jeg har sett på hittil. Gleder meg mest til OFWGKTA, Swans, Black Milk, EyeHateGod, Ghost og Iron Maiden. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Syns ikke det var den helt store line-upen så langt, men shit, campen + OFWGKTA er nok for at jeg tar turen. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Synes ikke akkurat denne plakaten var noe å rope hurra for. Leste en treffende kommentar før i dag, hvor det ble poengtert at "Jamen, de har jo booka samme bandet tre ganger!", med henvisning til Arctic Monkeys, The Strokes og Kings of Leon. Om ikke samme bandet, så hvertfall samme sjanger og målgruppe! Blir litt for lite variasjon blant headlinerne for min del, hvor er de store representantene innen f.eks. hip hop, elektronika og 'god gammel rock'? Mangler de store legendene (ja, er klar over at Maiden antakelig går inn i denne kategorien), tidligere festivaler har jo kunnet skilte med navn som Patti Smith, Roger Waters, Neil Young, Bob Dylan og Prince! Nei, nå krysser jeg fingrene for at de navnene som gjenstår er gode. Og en ting til: Y U NO BOOK ARCADE FIRE?? De turnerer Europa to år på rad, og Roskilde går glipp av dem begge ganger? Shame on you! Endret 12. april 2011 av FlowerPower88 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Uff, kjedelig lineup, virkelig! Men Deadmau5 og Magnetic Man kommer, så da kommer jeg og. Lytte meg opp litt på metallen, så skal det nok bli ganske bra. Noen som har tips til mindre kjente artister som er bra og man burde lytte seg opp på btw? Det er alltid et smart triks for å øke sjansen for bra konserter på festival. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå