Gå til innhold

Roskilde Festival 2011: Informasjon og Diskusjon

peryy

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal til Roskilde i år, kommer til å reise alene eller med en venn, er ikke sikker. Lurte på hva slags ideer dere har om å komme dere ned dit? Jeg tenkte på fly eller ferge, men er ikke sikker. Kommer til å være 17 når jeg drar ned dit.

Hvis noen kjører eller noe slikt og jeg kunne sittet på med det så hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Jeg skal til Roskilde i år, kommer til å reise alene eller med en venn, er ikke sikker. Lurte på hva slags ideer dere har om å komme dere ned dit? Jeg tenkte på fly eller ferge, men er ikke sikker. Kommer til å være 17 når jeg drar ned dit.

Hvis noen kjører eller noe slikt og jeg kunne sittet på med det så hadde det vært supert!

Hvor i Norge bor du? Selv bor jeg i nord så tok fly i fjor, men skal kanskje kjøre i år om jeg får lagd meg anleggskasse.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Jeg holder til i Bamble i Telemark, det er ikke så langt unna Oslo, bare en 2-3 timer. Tenkte å ta den mest økonomiske veien ned, skal være der alle 8 dagene og. Har booket inngang så jeg tenkte å ankomme på Lørdagen, når tenkte du å være der nede Kun10kr?

Endret av Lutefisk44
Lenke til kommentar

Jeg holder til i Bamble i Telemark, det er ikke så langt unna Oslo, bare en 2-3 timer. Tenkte å ta den mest økonomiske veien ned, skal være der alle 8 dagene og. Har booket inngang så jeg tenkte å ankomme på Lørdagen, når tenkte du å være der nede Kun10kr?

Satser på å være i København på fredagen.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Satser på å være i København på fredagen.

Ok!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes ikke akkurat denne plakaten var noe å rope hurra for. Leste en treffende kommentar før i dag, hvor det ble poengtert at "Jamen, de har jo booka samme bandet tre ganger!", med henvisning til Arctic Monkeys, The Strokes og Kings of Leon. Om ikke samme bandet, så hvertfall samme sjanger og målgruppe! Blir litt for lite variasjon blant headlinerne for min del, hvor er de store representantene innen f.eks. hip hop, elektronika og 'god gammel rock'? Mangler de store legendene (ja, er klar over at Maiden antakelig går inn i denne kategorien), tidligere festivaler har jo kunnet skilte med navn som Patti Smith, Roger Waters, Neil Young, Bob Dylan og Prince! Nei, nå krysser jeg fingrene for at de navnene som gjenstår er gode.

Og en ting til: Y U NO BOOK ARCADE FIRE?? De turnerer Europa to år på rad, og Roskilde går glipp av dem begge ganger? Shame on you!

Endret av FlowerPower88
Lenke til kommentar

Uff, kjedelig lineup, virkelig!

Men Deadmau5 og Magnetic Man kommer, så da kommer jeg og. :D

Lytte meg opp litt på metallen, så skal det nok bli ganske bra.

Noen som har tips til mindre kjente artister som er bra og man burde lytte seg opp på btw?

Det er alltid et smart triks for å øke sjansen for bra konserter på festival. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...