peryy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Tråden følte jeg burde bli opprettet i dag etter at første band er annonsert til festivaeln i 2011 i dag. Bandet som er blitt bekreftet er ingen ringere enn Iron Maiden. The world’s biggest rock band returns to the first gig at the festival since 2003. With over 85 million albums sold Iron Maiden is the heavy metal champions of the world. Today the band has announced that they will continue THE FINAL FRONTIER WORLD TOUR into 2011 hitting Roskilde Festival next summer. http://www.roskilde-festival.dk/nyheder/singlenews/iron-maiden-til-roskilde-2011/ Bekrefta band/artister http://roskilde-festival.dk/musik/bands/ Spotify spilleliste: http://open.spotify.com/user/eliass/playlist/3ddkJEZWoihSx1OInKIlPR Endret 15. juni 2011 av peryy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Irriterende at Hove ikke har annonsert datoene enda, skulle gjerne fått med begge to i år, spesielt når Maiden er første headliner! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Luktet Iron Maiden eller Metallica lang vei ja. Håper bare ikke maiden får en like idiotisk spilletid som Motorhead gjorde i år. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, skjønte ikke helt greia med at selv Kasabian fikk et seinere tidspunkt. Hadde nok visst noe med at Motorhead trolig ble fylt på før Kasabian blant annet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jævla fett med Maiden. Skal se dem både på Roskilde og i Telenor Arena neste år. Forøvrig kan man nå stemme på de artistene man ønsker til neste års festival. Drømmeline-upen for min del hadde inkludert Tool, Daft Punk, Rage Against the Machine, Bob Dylan og Justice. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg støtter forsalgene dine fullt ut Olum. Veldig lyst på Weezer(ettersom de nå faktisk har gitt ut et bra album igjen, første gang på mange år), Kings of Leon, Rammstein, Arcade Fire og The Flaming Lips i tillegg. Hvertfall en eller flere av dem, alle kommer neppe. Endret 16. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg gleder meg så sinnssykt til neste år og jeg skal kjøpe billett så snart de blir lagt ut for salg. Roskilde 2010 tror jeg er det feteste jeg har opplevd noen gang, 2011 kommer til å bli så sykt fet. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Iron Maiden som første slipp... veldig lite innbydende for oss som ikke er metal heads Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Iron Maiden som første slipp... veldig lite innbydende for oss som ikke er metal heads Er bare første slipp , ikke vits å begynne å klage før det endelige programmet er klart. Husk at til neste år feirer Roskilde 40 års jubileum så ser for meg at de feirer dette ekstra. Du kan faktisk stemme for hvilket band/artist du vil ha med til neste år HER. Endret 18. oktober 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Roskilde frister for en gjentagelse, men man må nesten bestemme seg så nært at man skal osv..*sukk* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kings of Leon bekrefta! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sykt nice . Når er det billettene settes ut for salg? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Sykt nice . Når er det billettene settes ut for salg? Nå. Endret 4. januar 2011 av vivastar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Anna Calvi(UK) Matthew Dear - Live Band(US) L.O.C. (DK) The Tallest Man On Earth (S) PJ Harvey(UK) Autospy(US) How To Dress Well(US) Å i dag ble disse bekrefta: Big Boi(US) Janelle Monâe(US) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Metalslipp i dag, Mastodon, Dååth og Parkway Drive. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kan noen andre ta over tråden? Så sender jeg en rapportering at tråden skal stenges. Jeg skal ikke til Roskilde i år uansett, på grunn av jeg er på opplærling i tyskland fra slutten av juni til juli. Så blir ikke noe før 2012 igjen på meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kan noen andre ta over tråden? Så sender jeg en rapportering at tråden skal stenges. Det er ikke nødvendig å stenge tråden. Hvis noen melder seg frivillig kan jeg fikse det slik at de tar over rollen som trådstarter i denne tråden, uten noe stress. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, eller det. Var ikke klar over at dere kunne noe slikt. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Norske navn som er hentet fra by:Larm. I WAS A KING (N) LUKESTAR (N) Kan godt ta over tråden etter Maury. Billetten er allerede bestilt og jeg reiser ned for fjerde gang Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gjør det du. M.I.A.(UK) blitt bekrefta til festivalen. God, litt spesiell musikk og et bra liveshow. Øya-konserten hennes i fjor var herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå