Waterdale Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hei! Jeg har utviklet og driver nettsiden http://www.vgn.no Jeg har en stund nå tenkt på å utvikle den i html + css eller php for å komme unna flash problemer. Det jeg lurer på er hva som vil egne seg best av disse og hvilke som vil få den til å se mest mulig lik slik den ser ut i dag? Endret 21. september 2010 av Waterdale Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 2 kommentarer: 1) linken din er feil. linken peker til http://www.vg.no. <-- siste punktum skal vekk for at dummies skal få linken til å funke 2) PHP er et serverside-skriptspråk, alt grafisk må gjøres i HTML+CSS uansett. Så det du blir gjørende er å utvikle siden i HTML+CSS+PHP. Å erstatte FLASH bør ikke være noe problem på denne siden. Lenke til kommentar
Waterdale Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Har fikset linken! Ja har funnet ut av det. Så da blir det kanskje alle tre ja. Du mener det ikke skal være et problem? Du har ikke lyst å hjelpe meg litt da? Endret 21. september 2010 av Waterdale Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg kan hjelpe deg, mot betaling om det er interresangt. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har fikset linken! Ja har funnet ut av det. Så da blir det kanskje alle tre ja. Du mener det ikke skal være et problem? Du har ikke lyst å hjelpe meg litt da? Hehe.. fristende men nei, jeg har meget annet å gjøre. sorry Lenke til kommentar
Waterdale Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg kan hjelpe deg, mot betaling om det er interresangt. Til hvilke priser snakker vi her? Lenke til kommentar
Waterdale Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Vel? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Ser du reklamerer på nettsiden din "WebDesign Vesterålen" at flash er moderne og gir et bedre visuelt inntrykk. Dette vil jeg påstå er feil. CSS/HTML gir mye mer fleksibilitet og funksjonalitet. Det grafiske er relativt enkelt å endre på og man kan oppnå meget gode resultater dersom man kan CSS. Flash er på tur ut, desverre. Nok om det: Synes det er bra at du, som flash-designer, utforsker nye territorier. Det anbefales å lære seg CSS/HTML selv kontra å betale noen for jobben dersom man ønsker å tilby et bredere spektrum av "alternativer". Endret 29. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå