fjarle Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 HTCs nyeste programvare lekket og tilpasset fjorårets toppmodell. Les mer Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Må faktisk si at Desire HD er hakket penere en HD2. Nå er det jo egentlig også bare å glede seg til HD7, DET blir saker det!! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 HD7 faktisk... Kommer vel om ca. 10år? blir nok en heftig liten (eller stor) sak. Men er det sånn at HD2 skal kjøre android eller bare få den nye sense? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Desire har også fått nye Desire HD rom, med noen få bugs Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja hvorfor skulle ikke Desire få nye sense når den er like bra som hd2? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 HD7 faktisk... Kommer vel om ca. 10år? blir nok en heftig liten (eller stor) sak. Men er det sånn at HD2 skal kjøre android eller bare få den nye sense? Ja, HD2 har kjørt Android før også. Men nå kjører den ordentlig Android som en følge av Desire HD romen. Om det skulle være noen småbugs tar det sikkert ikke lange tiden før de alle er luket vekk, for det ser ut som det som er vanskeligst å få til allerede er oppe og går av seg selv. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) HD7 faktisk... Kommer vel om ca. 10år? blir nok en heftig liten (eller stor) sak. Men er det sånn at HD2 skal kjøre android eller bare få den nye sense? HD7 kommer vel faktisk innen ett par måneder. Hører rykter om oktober i England. Så nei, ikke 10 år til Og jeg kan garantere deg at om at den kommer til å sette en ny standard for smarttelefoner! Og den kommer med Windows Phone 7! Jippy kayeye!!! Nei, HD2 er en Windows Professional 6.5 telefon. Eneste måten du får Android på den er å manuelt legge inn rommet selv Endret 21. september 2010 av TheMoonMan Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, HD2 har kjørt Android før også. Men nå kjører den ordentlig Android som en følge av Desire HD romen. Om det skulle være noen småbugs tar det sikkert ikke lange tiden før de alle er luket vekk, for det ser ut som det som er vanskeligst å få til allerede er oppe og går av seg selv. Ja, den største utfordringen er å få plass til ROMet på telefonen. HD2 kan boote fra minnekoret, noe Desire ikke kan så de må krympe ROMet. Det som tar tid. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kjører da Hd2 Android gjennom Haret eller en annen emulator? Det er nå slik jeg må gjøre det iallefall får at jeg kan få Android på min Diamond. Lenke til kommentar
whitekidney Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Haret er ingen emulator, det finnes heller ikke såkalte linuxemulatorer for Windows Mobile. Haret restarter telefonen og laster inn linux kernelen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) NAND booting er under utvikling for HD2. Da vil man kunne flashe Android ROMs direkte til telefonen og over WM6.5. Android vil da skrive over WM, og HD2 vil bli en vaskeekte Android-telefon. Mer info her. Endret 21. september 2010 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bra dere skriver om mobiltelefoner og ikke ipad ! HAr nå brukt desire hd rommet i ca 2 dager nå og er bare så fornøyd som det går ann ! Mangler bare 720p videoopptak så er det 1337 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone. Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre. Jeg håper på NAND. I mIRC chatten så jeg at en som kaller seg Cotulla faktisk allerede har utviklet NAND men at det er i et såppass tidlig stadie at han ikke anbefaler noen å gjøre det enda Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) kjipt ikke HTC gir ut offesielel roms til gamle telefoner, men er vel mer penger i at folk kjøper nytt... Endret 21. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone. Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre. Jeg håper på NAND. I mIRC chatten så jeg at en som kaller seg Cotulla faktisk allerede har utviklet NAND men at det er i et såppass tidlig stadie at han ikke anbefaler noen å gjøre det enda Her kan man følge Cotulla på Twitter. Tipper vi har NAND ganske snart. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå har det gått ann å dualboote Froyo-ROMs til HD2 i en god stund, men det jeg ville likt å sett var flashbare ROMs, for det går temmelig treigt å kjøre Android fra et class 2 mircoSD-kort. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone. Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre. Må huske på at denne builden er en tidlig beta - kommer til å bli mye mer stabil etterhvert. Nå har det gått ann å dualboote Froyo-ROMs til HD2 i en god stund, men det jeg ville likt å sett var flashbare ROMs, for det går temmelig treigt å kjøre Android fra et class 2 mircoSD-kort. På mitt class 4 kort går det kjapt og smooth Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå har det gått ann å dualboote Froyo-ROMs til HD2 i en god stund, men det jeg ville likt å sett var flashbare ROMs, for det går temmelig treigt å kjøre Android fra et class 2 mircoSD-kort. Dualboote og dualboote.. Nå kjøres jo Android ROMen fra et SD-kort, og er ikke en integrert del av telefonen. Men det er nettopp dette NAND vil gjøre om kort tid. Class 2 tror jeg er for tregt for å få en god brukeropplevelse. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det kalles dualbooting på XDA om jeg ikke tar feil, men uansett så er det ikke alle som vil kjøpe SD-kort til sås veldig stiv pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg