Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Huhei. For et par mnd siden fikk jeg meg en 360, og jeg lurer på hva slags spill som er et MUST å ha på 360? Og burde jeg teste ut de senste Halo-spillene når jeg syntes Halo og Halo 2 sugde lut? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selv syns jeg Halo 2 er langt bedre en halo 3. Hva slags spill liker du? Selv syns jeg Avatar, Mass Effect - Classics, Bioshock 2,Call of Duty: World at War, COD 4: Modern Warfare - Classics (X360) er gode spill. Uansett har jeg mange spill i hyllen, som jeg ikke har begynt på ennå. Men ja de jeg nevner er nok veldig populære. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) du nevner Halo og jeg fortsetter med: Fable II og kommende III. Assassins Creed (alt, go get it ), Tekken(deilig gfx upgrade fra PS2!), Prototype, Bad Company 1 (for storyen, jævli bra "gutta på tur" holdning) og 2 (for multiplayer), Crackdown 1 (har ikke skaffet meg 2eren ). det er mine anbefalinger... Endret 21. september 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Og ja, jeg har PS3 og PC og, så har liksom det meste av bra spill bortsett fra exclusives har jeg merka. Men det finnes sikkert noen gjemte godbiter her og der, pleier som regel å være det. Såh, Avatar? Synes filmen var humbug fra start til slutt, og spill basert på filmer pleier ikke å være de beste. Hva er så bra med dette? Har begge Mass Effect-spillene, knallspill som faen. Bioshock 2 og CoD-spillene - Har på PC. Fable II og kommende III - Har tenkt på å sjekke toern ja. Takk for påminnelse. Enern syntes jeg ble kjedelig etter noen timer, men toern skal vel være bedre så. Assassins Creed-spillene har jeg både på PC og PS3 Tekken 6 - Hvilket er best av Tekken 6, Super Street Fighter 4 og Soul Calibur IV? Prototype - Har på PC Bad Company 1 og 2 - Har på PS3 Crackdown 1 - Hmm... har vel bare hørt om, aner ikke hva det er for noe engang, så det kan jeg vel få sjekka ut. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Crackdown 1 skal være bra i følge anmeldere, bedre en CD2... men så gøy det var å hoppe rundt som en semi-superman ser jeg for meg at CD2 blir kjempemorro og btw, det er bare ET slosspill som gjelder og det er Tekken. StreetFighter blir for fun, jeg husker å gøy det var på supernintendo og gjøre ulitimaten med ryu og ken men serr: Tekken er vakkert teknisk og grafisk! Soul Calibur kontrolleren skjønner jeg meg bare ikke på. En slå knapp, en sparkeknapp og intens jokking på styrespaken? no thanks. Tekken 4 the win Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Liker du rollespill så er Lost Odyssey og Blue Dragon å anbefale, anbefaler også som andre nevnt Fable II. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må si det at Forza motorsport er et av de beste spillene på 360. Spillet knuster GT-serien på alle punkter. ER jo ikke til å komme bort fra at Halo-serien er et must for alle 360 eiere. Halo Reach blir nok snart releaset. Ellers vil jeg si at RDR er et meget bra spill, men tilgjengelig på ps3 og pc i tillegg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Og burde jeg teste ut de senste Halo-spillene når jeg syntes Halo og Halo 2 sugde lut? Nei. Begge Mass Effect spillene er fantastiske om du har den minste interesse for rollespill. Alan Wake er herlig, og Forza er noe av det beste innen for racing-sjangeren. Lenke til kommentar
raristam Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Alan Wake (viss du liker kaffe og nervøsitet...) Battlefield Bad Company 2 !!! Left 4 Dead 1 & 2 Red dead redemtion Shadow Complex Limbo Trails HD Forza 3 Red Faction Guerrilla Portal Dead Space Yeees.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Lost Odyssey og Blue Dragon - Ikke hørt om, får sjekke det ut. Forza - Ja faen, der sier du noe. Selv om jeg tror GT5 kommer til å knuse alt av bilspill. Mass Effect 1+2 - Herlige spill, gleder meg til treern! Alan Wake - Hadde trua som faen, men ble ærlig talt litt skuffet. Får se om jeg begynner på nytt og kanskje fullfører det denne gangen. Battlefield Bad Company 2 - Har på PS3 Left 4 Dead 1 & 2 - Har på PC Red dead redemtion - Har på PS3 Shadow Complex - Ikke hørt om engang, får vel sjekke ut det og. Limbo - Har ikke nett på 360'n dessverre. Trails HD - Ikke hørt om. Får google det og væ. Red Faction Guerrilla - Testa demoen på PS3, virka tafatt som juling. Portal - Har på PC. Dead Space - Har på PS3. Forresten, som skrevet har jeg ikke nett på 360'n. Er det mulig å laste ned demoer og føre over og installere på 360'n med en usb-penn? Og takk for alle tips. Bare å kjøre på med mer. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Regner med du kjøpte den nye SLIM'en? Akkurat skaffet en selv, herlig liten svart blank sak. Selv går det mest i Reach og Red Dead Redemption om dagen. Men vil uansett anbefalt Reach, synes det topper alle Halo spill så langt. Med det mener jeg vel multiplayer delen er overlegen. Compaign er alltid bra, men alltid delte mening når det kommer til sånt ^^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) hmm, ja faktisk mulig å laste ned demoer og kjøre de via minnepenn. men du kan ikke laste de ned på xbox.com Endret 26. september 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Nope, ikke slim. Fikk en billig elite. Hvor finner jeg demoer? Fint å få testet spill først. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gears of War spillene er et MUST Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 og btw, det er bare ET slosspill som gjelder og det er Tekken. StreetFighter blir for fun, jeg husker å gøy det var på supernintendo og gjøre ulitimaten med ryu og ken men serr: Tekken er vakkert teknisk og grafisk! Soul Calibur kontrolleren skjønner jeg meg bare ikke på. En slå knapp, en sparkeknapp og intens jokking på styrespaken? no thanks. Tekken 4 the win Litt off-topic får vi sjekket hvilket slossespll som er best når Street Fighter X Tekken og Tekken X Street Fighter kommer. Det første kommer til neste år, og det andre en god stund senere. Jeg tipper 2012. Men on-topic igjen har det mest å si hva du liker. Jeg kan anbefale noen: - Batman: Arkham Asylum (og snart Arkham City) - Spider-man: Shattered Dimensions (noen hater det, jeg elsker det) - Guitar Hero og/eller Rock Band (samme hvilket) - Lara Croft and the Guaridan of Light (xbla, overraskende bra) - Tomb Raider: Legend / Anniversary / Underworld - Naughty Bear - Blue Dragon - Final Fantasy XIII Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nope, ikke slim. Fikk en billig elite. Hvor finner jeg demoer? Fint å få testet spill først. hmm, du kan jo ta med deg xboxen til der du sitter og skriver disse innlegga og laste ned demoer der. så kan du ta med deg xboxen hjem og teste ut? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 - Red dead redemption - Call of duty: World At War, mw2 (eller/og) black ops - Battlefield Bad Company 2 - Skate 3 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hvor finner jeg demoer? Fint å få testet spill først. Du får lastet ned demoer på Marketplace om du kobler maskinen til Internett, og du trenger kun silver for å gjøre dette, som er gratis. Her er et par gode spill med nokså gode priser, nevner de som også er laget for PC da PC ofte pleier å være det billigste alternativet. Prøvd å fjerne spillene du allerede har på PC. Halo-spillene har fått gode karakterer, til tross for at du ikke likte 2-eren. Om du ønsker å gi Halo 3 en sjanse så koster det 150,- på platekompaniet. Forza 3 har fått veldig god kritikk, og dette spillet koster også kun 150,- på platekompaniet. Gers of War 2 koster også kun 150,- på platekompaniet. Splinter Cell: Conviction! (finnes også for PC) Koster enten 200 i 2 for 400 tilbud rundt omkring i norske butikker, eller 2 for £25 på play.com. Går utifra at play.com vil sende spillene i hver sin pakke til £12.5 med gratis frakt, og dermed spipper du moms og betaler dermed ca 250,- Alan Wake Fått god kritikk (8+). På £25 for 2 på play. Fable-spillene. Fable 2 er også i 2 for £25 tilbudet på play. Om du har lyst til å kjøpe alle spillene og benytte deg av tilbudet på play må du legge til et til, og da blir det 950,- for 7 gode spill . Andre eksklusive som er i 2 for £-tilbudet er: Crackdown 2, og Metro 2033 (også på PC). Disse har også fått god kritikk, men de begynner å bli litt gamle så ikke så mange som selger dem lengre: Kameo Dead or Alive 4 Amped 3 Endret 21. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 og btw, det er bare ET slosspill som gjelder og det er Tekken. StreetFighter blir for fun, jeg husker å gøy det var på supernintendo og gjøre ulitimaten med ryu og ken men serr: Tekken er vakkert teknisk og grafisk! Soul Calibur kontrolleren skjønner jeg meg bare ikke på. En slå knapp, en sparkeknapp og intens jokking på styrespaken? no thanks. Tekken 4 the win Dette er bare tull og en sterk subjektiv mening. Selv vil jeg si at Street Fighter er mye, mye bedre enn Tekken, men det kommer jo an på smak selvsagt. Jeg ville sagt at om du ønsker en teknisk fighter som er utfordrende, så er Virtua Fighter det beste. Ønsker du en button-masher, så er Soul Calibur og Tekken bra (jeg foretrekker Soul Calibur, men Tekken er jo mer populært). Ønsker du noe i mellom så er det Street Fighter som er best. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du må absolutt prøve ut gears of war 2 Et like vidunderlig spill som det skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå