Baltazar94 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Du skjønner vel at han er en muslim som hater jøder. Her bommer du fælt, jeg er ikke muslim, og jeg hater heller ikke jøder. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her bommer du fælt, jeg er ikke muslim, og jeg hater heller ikke jøder. Så hvorfor dreier nesten alle innleggene dine seg om hvor griske og slemme jødene er? Jeg tuller faktisk ikke. Det er morsomt til hvor dere anklager oss for å ha en agenda, for å være ansatt av jøder, FBI, CIA eller hva som helst - men mange av dere glemmer dere selv. Nei, du er nok ikke muslim. Du er vel kristen ut i fra det jeg har fått med meg. 7 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen tips til dere som poster her : *Unngå kjede Sitering : Siter kun det dere ønsker å svare på og svarer dere rett etter et innlegg finnes det ikke et behov for å sitere det. *Korte svar som ikke tilføyer noe til tråden / diskusjonen vil bli sett på som spam. *Poster som har som hensikt å provosere andre brukere for egen underholdning vil bli reagert på. *Å si ifra om at man har rapportert en annen bruker er unødvendig. *Det samme gjelder andre tiltak om man føler at noen går over streken, send heller pm til en moderator / veileder om dere opplever problemer med konkrete personer og ønsker tilbakemelding / neutralt synspunkt på saken. Gjerne bruk noen minutter og rydd opp i denne tråden selv om dere har mulighet til det, den vil uansett bli moderert senere så fort anledning inntreffer. -Veilder off. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) David Chandler er en idiot med en veldig sterk agenda, og han gjør hva som helst for å overbevise andre. At han snakker om psedueo-vitenskap er selve definisjonen på å kaste sten i glasshus. Samtidig så er ikke denne videon helt bra heller. Det hele blir fryktelig unøyaktig, og man er en gjeng med sofasittere som synser for seg selv. 17 sekunder kollapstid? Det må vel være en konspirasjonsteori? Tok det ikke 5,4 sekunder for bygningen å kollapse ifølge NIST? Dersom David Chandler er en idiot - hvorfor endret NIST sin rapport etter innspill fra denne idioten? Ellers så virker det som at du også forveksler gjennomsnittsfart med akselerasjon. Hvor mange sekunder, minutter eller timer bygget brukte på å kollapse er ikke så viktig - det relevante er nemlig ikke gjennomsnittsfarten men akselerasjonen. Finner ingenting i NIST's rapport som sier noe om en uniform kollaps av hele bygningen i nær fritt fall i 2.25 sekunder, dette handlet kun om bygningens nord side. Spesifiser nøyakyig hvordan de forveksler fart med akselerasjon? Angående RDX sprengstoff, det eneste jeg finner er at de finner dette som det eneste sannsynlige sprengstoff som kunne vært brukt uten oppdagelse.. ikke at dette er det eneste som kunne ødelegget bygningen. Det er i rapporten, kanskje du har misforstått "north face roofline" og lest det som "bygningens nord side"? http://www.youtube.com/watch?v=eDvNS9iMjzA 6m31s - der forveksler de akselerasjon med fart. Ellers er de første 5 minuttene interessante også, dette er en rapport som det er vanskelig for fagfolk å svelge. Jeg vil påstå den er ment for de religiøse og troendes.. "Dette er hva vi TROR skjedde, vi har ingen beviser så dere får bare TRO at vi har TRODD riktig." "Og husk at alle som stiller spørsmål til dette, eller etterlyser et bevis, er mindreverdige konspirasjonsteoretikere! De er ikke vitenskapsfolk!" Endret 25. februar 2012 av Pycnopodia 2 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er i rapporten, kanskje du har misforstått "north face roofline" og lest det som "bygningens nord side"? http://www.youtube.com/watch?v=eDvNS9iMjzA 6m31s - der forveksler de akselerasjon med fart. Ellers er de første 5 minuttene interessante også, dette er en rapport som det er vanskelig for fagfolk å svelge. Jeg vil påstå den er ment for de religiøse og troendes.. "Dette er hva vi TROR skjedde, vi har ingen beviser så dere får bare TRO at vi har TRODD riktig." "Og husk at alle som stiller spørsmål til dette, eller etterlyser et bevis, er mindreverdige konspirasjonsteoretikere! De er ikke vitenskapsfolk!" For å prøve å klargjøre.http://www.nist.gov/customcf/get_pdf.cfm?pub_id=861610 side 48, siste avsnitt, er det dette du referer til ang 2.25 sekunder fri fall akselerasjon? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) <br>Ja det burde dere så absolutt, for om folk flest, og ikke minst såkalte "myndigheter" hadde trodd mer på det som står i Bibelen, så hadde ikke verden vært i så store problemer i dag.<br>Men det er netopp disse såkalte "myndighetene" som har ledet oss dit vi er i dag.<br>Så Bibelen er et godt "kompass i så måte.<br>De som har lest og forstått Guds ord i Bibelen, de vet hva som skjer.<br>De som ikke bryr seg om Bibelen og Guds ord, de blir villedet, og lar seg lede av denne verdens myndigheter til slaktebenken.<br><br>Efeserne 6:12<br><strong>for vi har ikke kamp mot blod og kjød, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørke, mot ondskapens ånde-hær i himmelrummet.</strong><br> Great, vi manglet bare en som brukte Bibelen for å dokumentere at myndighetene står bak dette. Der satt du virkelig prikken over i'en. Jeg tror jeg går å dør litt jeg... Seriøst altså.. har vi virkelig kommet til det punktet hvor BIBELEN ?! har noe å si for saken. Jeg blir flau på andres vegne her nå.... AAAARRRRRG,,, er blir så leiiii... Endret 18. mars 2012 av αкαѕнα Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) http://www.youtube.c...NPdV3LWQ#t=107s Legg merke til økningen i megde røyk på flere steder i forskjellige etasjer samtidig i nordtårnet rett før sørtårnet blir truffet. Synkronisert? Definitivt. Endret 18. mars 2012 av RoaldN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Definitivt. Hvis, og det sier du at det er - hva skal til for at du endrer oppfatning? Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvis det er? Klikk på linken og se videoen, hvordan kan man endre oppfatning? Skal man plutselig se noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Se" er vel ikke nok!? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Det har ikke blitt tilføyd mye nytt i tråden og de siste sidene har vært preget av at man går litt mye på person og ikke ball. Fortsetter dette, så er det på tide med en permanent stenging av tråden eller V3 , utestengelse fra tråden for noen personer kan også bli vurdert om disse ikke skjerper seg. Reaksjon på moderering taes via pm eller via de riktige kanalene på forumet -Veileder off. Edit : Burde ha puttet denne under min notis til deltakerne av tråden, rettet nå siden det er min personlige mening om trådens innhold. Jøss, fortsatt liv i tråden og vi nærmer oss 97 sider med bruk av konspirasjonteorier som ikke holder vann ser jeg. Endret 18. mars 2012 av Malvado 3 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Se" er vel ikke nok!? Hva mere kreves mener du? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) &--#60;br&--#62;Ja det burde dere så absolutt, for om folk flest, og ikke minst såkalte "myndigheter" hadde trodd mer på det som står i Bibelen, så hadde ikke verden vært i så store problemer i dag.&--#60;br&--#62;Men det er netopp disse såkalte "myndighetene" som har ledet oss dit vi er i dag.&--#60;br&--#62;Så Bibelen er et godt "kompass i så måte.&--#60;br&--#62;De som har lest og forstått Guds ord i Bibelen, de vet hva som skjer.&--#60;br&--#62;De som ikke bryr seg om Bibelen og Guds ord, de blir villedet, og lar seg lede av denne verdens myndigheter til slaktebenken.&--#60;br&--#62;&--#60;br&--#62;Efeserne 6:12&--#60;br&--#62;&--#60;strong&--#62;for vi har ikke kamp mot blod og kjød, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørke, mot ondskapens ånde-hær i himmelrummet.&--#60;/strong&--#62;&--#60;br&--#62; Great, vi manglet bare en som brukte Bibelen for å dokumentere at myndighetene står bak dette. Der satt du virkelig prikken over i'en. Jeg tror jeg går å dør litt jeg... Seriøst altså.. har vi virkelig kommet til det punktet hvor BIBELEN ?! har noe å si for saken. Jeg blir flau på andres vegne her nå.... AAAARRRRRG,,, er blir så leiiii... Vel, vi får faktisk et lite hint i Bibelen om hvem som er våre virkelige fiender. Vi kan lese i efeserne 6 "for vi har ikke kamp mot blod og kjød, men mot makter, mot myndigheter, mot verdens herrer i dette mørke, mot ondskapens ånde-hær i himmelrummet" Endret 18. mars 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 "Great, vi manglet bare en som brukte Bibelen for å dokumentere at myndighetene står bak dette." - Quote, 24. februar 2012 La det være visdomsord, for all æve. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 En håndfull innlegg har blitt slettet grunnet tull og persondiskusjon.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.youtube.c...NPdV3LWQ#t=107s Legg merke til økningen i megde røyk på flere steder i forskjellige etasjer samtidig i nordtårnet rett før sørtårnet blir truffet. Synkronisert? Definitivt. Jeg legger som du sier merke til et "puff" med økt røykmengde over flere etasjer rundt innslagshullet, samtidig, eller tilnærmet samtidig. Men hva er det vi ser her? Er det trykk fra kollapsende gulv, en heisvogn som ramler ned til sky lobby, noe som eksploderer i maskinrom-etasjene, trykkbølge fra det andre tårnet gjennom ventilasjonsanlegg, eller hva er det du mener vi er vitne til her? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Gjesp. Jeg fikk vite svaret på denne gåten på ungdomsskolen, for 15 år siden. Svaret er "The speed of sound". Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg vil tippe et fallende tårn genererer mye mer energi nedover til å overdøve noen eksplosjoner... Og vi vet jo heller ikke om det er brukt konvensjonelle sprengstoff som smeller slik du ønsker.. Da tipper du altså feil, da den karakteristiske serien med smell alltid er tilstede ved kontrollerte rivninger. Men... bygningen ble spredt utover et enormt område og man kan vel nesten ikke kalle det "kontrollert". Ja nettopp. Med andre ord: Ingen kontrollert rivning. Vi vet ikke hva de brukte... vanlige sprengstoff etterlater ikke masse smeltet stål som renner som elver under bygningene etterpå...^ Det skjedde heller ikke med WTC. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det skal litt mer til enn et fly og en kontorbrann for å skape dette.. Sier hvem? 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det skal litt mer til enn et fly og en kontorbrann for å skape dette.. Sier hvem? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå