Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"A" faller på grunn av svekket struktur, som kommer av brann og sammenstøt. Hele blokken faller nedover på grunn av gravitasjon. Blokk A vil få en liten akselerasjon på vei ned til neste etasje (som selvsagt ikke klarer å stå i mot), før deretter neste etasje faller. Hva er så ulogisk med dette? Herzeleid har forklart dette på en veldig god måte.

 

Du mener tydeligvis at det er eksplosiver inne i bildet. Det finnes ingen bevis for dette. Da hadde man sett og hørt smell. Pluss det er rent ulogisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er motstand hvorfor falt da byggene i fritt fall? Magi og hokus pokus? slikt tror jeg dessverre ikke på.

De falt ikke i fritt fall. Hvis du ser EN ENESTE video av dette, så ser du veldig mye støv og annet avfall som faller raskere enn det tårnet gjør. Du gjør ting enkelt for meg, og du viser enkelt og greit at du langt på vei er belest om emnet.

 

Her er det mer enn nok bevis til deg:

http://www.debunking911.com/freefall.htm

 

Fritt fall-teorien er begynt å bli gammel nå!

 

Ja, massen blir til pulver samtidig som den bærer såpass med tyngde at den penetrerer etasje etter etasje i fritt fall.

 

Og hvem har sagt det? Noe blir til støv, mens mye av massen forblir den samme. Ingen har påstått det at alt er blitt til pulver. Og igjen, tårnet falt ikke i fritt fall.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

"A" faller på grunn av svekket struktur, som kommer av brann og sammenstøt. Hele blokken faller nedover på grunn av gravitasjon. Blokk A vil få en liten akselerasjon på vei ned til neste etasje (som selvsagt ikke klarer å stå i mot), før deretter neste etasje faller. Hva er så ulogisk med dette? Herzeleid har forklart dette på en veldig god måte.

 

Det som er ulogisk med dette bildet er at etasjene under skadestedet er uskadet og at den delen som var over skadestedet blir knust på samme måte som det den treffer...

 

Det er ikke slik at fordi den biten har fart at den blir større og større på vei nedover. Den blir omgjort til pulver på samme måte som resten av bygningen siden kraften går begge veier..

 

Jeg skal prøve å lage en ny tegning.. kommer sterkere tilbake :p

Lenke til kommentar

Det er ikke slik at fordi den biten har fart at den blir større og større på vei nedover. Den blir omgjort til pulver på samme måte som resten av bygningen siden kraften går begge veier..

 

Hvorfor er det en selvfølge at det blir omgjort til pulver på samme måte som resten av bygningen PÅ GRUNN AV AT kraften går begge veier? Og nei, kraften går nedover. Gravitasjon virker ned mot bakken.

 

Mye av massen forblir der. Alt blir ikke omgjort til pulver. Mindre saker kan bli det, men langt på nær alt.

 

Gi meg heller noe konkret.

Raw feed fra dagen det hendte og du ber om noe mere konkret? GTFO.

Du snakker om at du har sett noe nytt. At det er noe veldig avslørende. HVA er avslørende? Støvet? At det er brannmenn i gatene? At det var en klar, blå himmel? HVA.

 

Du trenger ikke å skape deg.

Lenke til kommentar

Her har vi et alvorlig tilfelle av virkelighetsfornektelse ser jeg.

 

Misforstå meg rett her min kjære venn.. Det er hyggelig at du engasjerer deg og poster informasjon om denne hendelsen, men kan vi gjøre et forsøk på være en smule rundere i kantene?

 

Jeg skal ikke være nesevis.. jeg tyr dessverre til albuene jeg også når humøret blir litt ampert...

 

Det er ikke gøy for noen av oss at vi to blir alene i denne tråden og de eneste som gidder/orker å diskutere med oss er de mest hardbarka kranglefantene...

 

Prøv å sett deg inn i andres situasjon og tenk på at det er strengt tatt vi som kommer med århundrets dølleste historie..

 

Som sagt.. jeg skal ikke påstå at jeg aldri er litt røff, men føler at hele tråden plutselig oser av negativitet...

 

Det er ingen god følelse når man føler at det er en god sak..

 

Peace <3

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det mer logisk at tårnene har blitt sprengt i fillebiter av plantede eksplosiver? Og hvorfor hører eller ser vi ikke dette i de utallige filmene av hendelsene? Har alle innbyggerne i NY blitt truet til å tie om dette? Eventuelt likvidert?

 

Ja, det er enkelte vitnesbyrd om "eksplosjoner", men en rivningsjobb med ekslosiver er ganske lett å gjenkjenne og har en særegen lyd. Ekslosjonssekvensen ville også vart ganske lenge da byggene var veldig store.

 

At noen har klart å plante så store mengder ekslosiver, i 3 tårn, uten å bli oppdaget er ulogisk å tro.

At det i det hele tatt skulle funket å nedlegge bygningene på denne måten er ulogisk å tro. Høyeste bygningen rivd på denne måten er mindre en 1/3 av høyden...

 

Det gikk en dokumentar på NRK forleden dag hvor en kar var med en gruppe brannmenn, han var inni det ene tårnet når det andre raste, man hørte ingen rytmiske ekslosjoner i det hele tatt. I en vanlig rivningsjobb hører man mange rytmiske ekslosjoner, før bygningen raser. Har de tatt vekk lyden for å skjule dette? Eller kanskje de brukte lydløse eksplosiver?

Lenke til kommentar

Må bare si hvor utrolig videoen som jeg postet over her er.. Den inneholder blant annet intervju utført utenfor nordtårnet som er tatt før pulveret har fått lagt seg skikkelig etter rivningen av sørtårnet.

 

På et punkt blir det svart og det eneste man hører er dritt og støv som fyker overalt.. hosting, spying og skriking om hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...