Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Popular Mechanics er en forlengst tilbakevist kilde, denne artikkelen ble laget av en fetteren til Michael Chertoff. Chertoff slapp fri de israelske "kunststudentene" (sayanim) som ble arrestert grunnet mistanker om spionasje mot USA.

 

 

 

Det må jeg ha en troverdig kilde på. Nøkkelordet i denne sammenhengen er troverdig.

 

Christopher Bollyn har dekt dette. http://www.bollyn.com/index.php

 

 

 

Bollyn also unearthed another fact relevant to the credibility of PM’s writing about 9/11: that 25-year-old Benjamin Chertoff, who described himself as the "senior researcher" for PM's 911 Debunking article, is a cousin of the new head of Homeland Security, Michael Chertoff. Bollyn then wrote an essay entitled "9/11 and Chertoff: Cousin Wrote 9/11 Propoganda for PM." The Hearst Corporation, Bollyn charged, had hired young Chertoff to work on an article supporting the very interpretation of 9/11 that had led to the creation of the department now headed by his older cousin.

 

As Bollyn learned, this family relationship seemed to be something that neither Benjamin Chertoff nor PM wanted to advertise. When young Chertoff was asked by Bollyn if he was related to Michael Chertoff, he replied "I don’t know," then said that all further questions should be put to PM’s publicist. Bollyn then called Benjamin Chertoff’s mother. When asked whether her son was related to the new secretary of Homeland Security, she reportedly replied "Yes, of course, he is a cousin."

 

http://911truthaustralia.com/pm.html

Verken Christopher Bollyn sin nettside eller 911truthaustralia.com har noen kildehenvsininger, fotnoter eller linker til den originale kilder. Og i de tilfellene det er kildehenvisninger så linker den kun til lignende sider som alle hevder akkurat de vet sannheten, det er med andre ord helt umulig for meg å vite om påstandene som kommer frem er troverdige.

 

Jeg var akkurat en tur på ramma og la en kabel med en progressiv kollaps for den traff vannets overflate.

 

"When asked whether her son was related to the new secretary of Homeland Security, she reportedly replied "Yes, of course, he is a cousin."

Og igjen så har man ingen kilder eller bevis for at det var det hun nøyaktig sa. Sitatsjekk er nødvendig.

 

Hvorfor kan dere ikke adressere argumentasjonen til Popular Mechanics, istedenfor å komme med tullete utsagn og ad hominem argumentasjon mot en av ni journalister som arbeidet med artikkelen til Popular Mechanics.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt spørsmål... Hvor mange skyskrapere med stålkonstruksjon detter rett ned i kjelleren sin på grunn av brann eller ytre skader av noen slag..

 

Å i det hele tatt akseptere at noe slikt skjer er forsåvidt ikke verre enn å tro at jesus sto opp fra de døde for å frelse verden, men likefullt fullstendig galskap..

 

Man må være blind for å ikke se det opplagte

 

 

 

Se bare 3:28 ut i denne filmen hvordan kjølesystemer osv på toppen av bygningen detter raskere og før resten.

 

her er en mer omfattende gjennomgang av bygning 7.

 

Og la oss nå ikke glemme alt gullet som ble sporløst borte..

 

 

For en komedie... Og dette tror du virkelig på???

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sett de. De sier mye som kan få lettlurte fjols til å tro at alt er en konspirasjon, men du har ingen garanti for at en dritt av det de sier stemmer.

 

Er mange som er flinke med snakketøyet vettu, og det finnes mange folk som tror på alt mulig rart så lenge det fremlegges på en god måte.

 

Foreløpig holder jeg ekspertuttalelser og rapporter som mer plausibelt enn snikksnakk fra hvermansen.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du blindt tro at alt som blir fremsatt i disse videoene er korrekt Akasha?

 

Vi skal altså ikke tro på en døyt som kommer fra offentlig hold og rapporter, men det som er laget av amatører på youtube er sannheten selv?

 

Komisk

 

Jeg tror ikke blindt på noe som helst... Mitt syn er basert på 2 år ++ langt studie av saken hvor ikke ett enkeltstående punkt er lagt til grunn...

 

Men å se på bygningenes stålkonstruksjon burde være nok for å overbevise de fleste egentlig.

 

men for all del.. bare stikk hodet i sanden dere... det er sikkert digg nok det...

Lenke til kommentar

Du har da fremlagt mange punkter fra "ditt" studie her i denne tråden som er grundig tilbakevist. Umuligheter du har fremlagt, har endt opp som plausible alikevel osv osv.

 

Du kan ikke legge frem dine studier som bevis for noe som helst, det er og vil fortsette å være spekulasjoner og stort sett har de altså utgangspunkt i hjemmelagde youtube videoer.

 

Du har ikke sett dem.

 

Ikke du heller

Lenke til kommentar

Du har da fremlagt mange punkter fra "ditt" studie her i denne tråden som er grundig tilbakevist. Umuligheter du har fremlagt, har endt opp som plausible alikevel osv osv.

 

Jasså.. det vil jeg da ikke påstå... en del vi er uenig i ja, men langt i fra mye jeg har gått med på...

 

Så ikke kom her å dra inn en hel masse...

Lenke til kommentar

At ikke du har gått med på det er en ting... Bevisene er der og de er tydelige Akasha, det hjelper kanskje hvis du trekker hodet opp av sanden?

 

Tror ikke vi skal dvele med tidligere stridigheter uten å fremlegge eksempel... Blir helt umulig å ta stilling til...

 

Sikkert like greit å la historie være historie og ta krangelen på nytt :whistle:

Lenke til kommentar

Du har ikke sett dem.

 

Ikke du heller

Jeg tolker dette svaret som en bekreftelse. He-he.

 

Det gjør du nok, bare svarte like tåpelig som deg.

 

At ikke du har gått med på det er en ting... Bevisene er der og de er tydelige Akasha, det hjelper kanskje hvis du trekker hodet opp av sanden?

 

Tror ikke vi skal dvele med tidligere stridigheter uten å fremlegge eksempel... Blir helt umulig å ta stilling til...

 

Sikkert like greit å la historie være historie og ta krangelen på nytt :whistle:

Tror ikke jeg orker mer :)

Lenke til kommentar

Du har ikke sett dem.

 

Ikke du heller

Jeg tolker dette svaret som en bekreftelse. He-he.

 

Det gjør du nok, bare svarte like tåpelig som deg.

 

men seriøst da.. hvilke dokumentarer har du sett??

 

Altså,, nå tenker jeg ikke på slike Youtube snutter, men hele filmer..

 

Så ett par som gikk på tv, men husker ikke hva de heter. Ja, det var spennende og jeg stusset litt, men det holder desverre ikke, kun spekulasjoner og lite beviser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...