Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0

Anbefalte innlegg

Denne tråden blir en original debatt for oss, ikke sant?

http://www.diskusjon...

Mye vi ikke har skjønt

(Vi har ikke kommet til massedrapet på jødene i Jerusalem enda. Her tror vi at massemordere var "kristne". Muslimene visste bedre, de skilte til slutt ut Knights Templar ("paganister" på den tiden ... idag blir det neppe det samme) fra korsfarerne. De andre lot de gå, men Knights Templar henrettet de)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Denne tråden blir en original debatt for oss, ikke sant?

http://www.diskusjon...

Mye vi ikke har skjønt

Joda, men den virker å være ganske "innadvendt", og jeg ser ikke så mange motdebbatanter enda. Litt pussig hvor forskjellig vi oppfatter verden og utviklingen rundt oss. Jeg for min del synes man skal få med seg minst mulig (noen ganger) av "skrålet" ute på nett og media forøvrig, og trekker meg tilbake til det som er, nemlig den "naturlige" utviklingen, og hvis man stirrer like nøye på den, som på alt det fantasifulle som skjer elektronisk og digitalt, får man et helt annet inntrykk.

Nemlig det at utviklingen skjer mere og mer etter mennesket iboende trang til å grafse til seg mer, og det blir aldri nok ... Altså, akkurat slik det har vært, hele tiden, og vi får ikke gjort noe annet med det, enn å selv melde seg ut av "kjøttkværna"

My way ... :)

http://www.youtube.com/watch?v=NCfVFxRsKQc

Lenke til kommentar

Joda, men den virker å være ganske "innadvendt", og jeg ser ikke så mange motdebbatanter enda.

Jo færre som saboterer debatten jo bedre :)

Debunkerne tas på senga her. De hater fakta (de driver faktabenekte). De driver stort sett bare med gjentakelser - som vi ser i alle 911-debatter, se skepsis.no.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jo færre som saboterer debatten jo bedre :)

Debunkerne tas på senga her. De hater fakta. De driver stort sett bare med gjentakelser - som vi ser i alle 911-debatter, se skepsis.no.

Som jeg skriver i posten forut, så fortrekker jeg å lese "toppene", og der ser jeg at det egentlig ikke er noen løsninger enda, og så er jeg varsom med å fokusere for mye på sånne saker, fordi at det tar bort nødvendig energi og motivasjon for å leve lykkelig.

Kanskje litt naiv innstilling, men sånn synes jeg det er greit å forholde seg til tiden vår. Så bruker jeg noen gode meddebbatanters kompetanse på forskjellige områder. Debbatanter som jeg over tid har sett produsere gode og treffsikre vurderinger på eks. holcaust ol. stridsspørsmål.

Jeg lurer på hva som hadde skjedd med dine "sannheter" hvis du tvang deg selv til å isolere all "nyhetsformidling" ute, i ett halvt års tid, og hadde brukt den "fritiden" til å kun forholde deg til det som skjer rett foran nesetippen din - altså ut å lukte på vinterlufta, telle stjernene hver bidige kveld, kost deg sammen med venner, eller bare valgt å være helt alene med dine egne rene tanker og følelser, lenge nok til at "støyen" fra den sykere del av tiolværelsen hadde forstummet helt og lagt seg langt bak horisontene.

Hva tror du hadde skjedd med deg, da?

:)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som hadde skjedd med dine "sannheter" hvis du tvang deg selv til å isolere all "nyhetsformidling" ute, i ett halvt års tid, og hadde brukt den "fritiden" til å kun forholde deg til det som skjer rett foran nesetippen din - altså ut å lukte på vinterlufta, telle stjernene hver bidige kveld, kost deg sammen med venner, eller bare valgt å være helt alene med dine egne rene tanker og følelser, lenge nok til at "støyen" fra den sykere del av tiolværelsen hadde forstummet helt og lagt seg langt bak horisontene.

Godt spørsmål som jeg sender videre til samene. De burde vært litt ute i fri luft, kommet seg vekk fra TV'en, og fått litt kontakt med naturen. Det ville gjort dem godt :) (Forskjellen mellom en same og en nordmann er at en nordmann kan være alene på fjellet i måneder uten å bli crazy)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Godt spørsmål som jeg sender videre til samene. De burde vært litt ute i fri luft, kommet seg vekk fra TV'en, og fått litt kontakt med naturen. Det ville gjort dem godt :)

Du likte tydeligvis ikke å svare på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har svart.

Ja, du har svart på en underfundig måte (mangel på svar, er også et slags svar), og jeg tolket det svaret slik; nei, jeg tør ikke forsøke den metoden, kanskje fordi jeg er litt usikker ...

Det er helt greit - så lenge du har det bra, og ikke kapper hodet av noen andre uskyldige

Lenke til kommentar

Svaret var

En same alene på fjellet i måneder vil bli crazy :D

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

En same blir selvfølgelig ikke crazy av å være alene på fjellet i måneder, null problems Jeg er ikke så sikker på oss andre. Idag er problemet er det er så mye folk der :(

Jeg treffer hver dag folk som har det veldig bra, nettopp fordi de ikke blir med i skrammeltoget, som vi kaller det å "henge med i tiden". Og at det er forbundet med abstinenslignende reaksjoner å kutte ut avhengigheten til ny informasjon, eller aktivt søk etter bekreftelse på det man aner.

Noe helt annet er det søke etter det naturlige, rundt deg selv og i deg selv - ingen abstinens, og bedre tro på at vi får det til, sånn som vi alltid har klart det, til slutt - men forvent ikke at verden dermed blir et bedre sted, bare aksepter at sånn er det nå en gang, og det eneste som er helt sikkert er din egen renhet og verdi, først for deg selv, og senere for de du har rundt deg - vi burde leve som "ringer i vannet", ikke leve som spekkhoggere og spermhvaler.

Så er det ikke slik at å gå tilbake til sin natur, betyr at man skal ut i naturen, men det betyr at man skal inn i sin egen natur, og finne det som var rent og er rent, før samfunnet begynte å programmere deg om til en "nyttig samfunnsborger", og dermed plantet råtne frø i ditt indre landskap.

Nå skar jeg nesten ut i forkynnelsen, og da er det på tide å titte på det som skjer rett foran denne nesetippen. Takk for en fin samtale, og ha en fredelig ferd videre

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg treffer hver dag folk som har det veldig bra, nettopp fordi de ikke blir med i skrammeltoget, som vi kaller det å "henge med i tiden". Og at det er forbundet med abstinenslignende reaksjoner å kutte ut avhengigheten til ny informasjon, eller aktivt søk etter bekreftelse på det man aner.

Fine ting dette her. Fin video også. ( Pink Floyd )

Får meg til å tenke på Jaques Ellul ( jeg leste masse bøker engang... :) ) :

"The computer is not a companion. It´s a vampire."

Du har kanskje lest "The Technological Society"?

Men men... Denne posten er vel ikke komplett uten link til en dokumentar om en konspirasjon. Så da tar vi med en slik også. De første tjue minuttene av del to er ganske "midt i solar plexus" :

"A Noble Lie"

http://undergrounddocumentaries.com/a-noble-lie-oklahoma-city-full-version-two-parts/

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fine ting dette her. Fin video også. ( Pink Floyd )

Får meg til å tenke på Jaques Ellul ( jeg leste masse bøker engang... :) ) :

"The computer is not a companion. It´s a vampire."

Du har kanskje lest "The Technological Society"?

Men men... Denne posten er vel ikke komplett uten link til en dokumentar om en konspirasjon. Så da tar vi med en slik også. De første tjue minuttene av del to er ganske "midt i solar plexus" :

"A Noble Lie"

Takk for tipset, det noteres.

Når det gjelder konspirasjoner, så har jeg min egen, og den ligger det litt beskrivelser av i de forrige postene mine.

vi er bare viljeløse smådyr som lar oss drive med i en evig spiral ned i gjørma, og den gjørma kalles "suksess". Hvis du spør en med stor suksess; hvor mange lidende og sårede eller døde, ligger i kjølvannet av din suksess, og når den summen er på bordet; hvor stor er nå egentlig den suksessen, igjen?

Jeg tipper at de fleste suksessrike, ville se rart på deg, og avfeie det med et skuldertrekk, og tenke; jeg har jo bare gjort det som er vanlig, hva kan være galt med det?

Når de samme suksessrike så får de fattige helt innpå seg, reagerer de gjerne med frykt og aggresjon. Hvorfor det, og kan det være at på tross av den store suksessen, så gav det ikke rikdom til sjelen, men "sjel", det er noe disse troende holder på med ... og det skal ikke berøre ett oppegående og suksessrikt individ. Jeg tror suksessrike går rundt med en evig og vedvarende samvittighetsnag, fordi de vet innerst inne, der de lot sjelen støve ned, at her er det nop som skurrer, og når det er noe som skurrer, betyr det for en mental og oppegående suksessrik person - nå må jeg ta meg en tur til legen, og få litt fornuftig behandling. bare så synd at det finnes ikke virksomme piller mot en torturet sjel og det finnes ikke renholdsbetjenter som kommer å rydder i det indre landskapet, heller ...

Nei, la oss for all del ikke sette ned hastigheten, det blir for vanskelig å treffe seg selv og sin natur, når man skjønner hvor ansvaret egentlig ligger. Ikke hos naboen, ikke hos barna mine, ikke på nav, og ikke på andre siden av kloden - ansvaret ligger bare hos meg selv, og der ligger også frøet som kan foredles frem til stabil og balansert lykke

Siden du kom med en fin link, kan jeg bidra med en selv, og håper den inspirerer. Den viser all vår storhet, vår usselhet, våre drømmer og våre håp, og hva vi egentlig er og burde søke å bli.

http://www.youtube.com/watch?v=1VbQPOo77Xs

Lenke til kommentar

Det var en kommentar til

Nemlig det at utviklingen skjer mere og mer etter mennesket iboende trang til å grafse til seg mer, og det blir aldri nok ...

"Welcome to The Machine - Pink Floyd"

http://www.youXXXtub...d&v=NCfVFxRsKQc

hvor teknologien blir "fienden" (ikke de ansvarlige). Det er globlalister da som nå som er problemet.... samme folkene

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

www.youtube.com/

9/11 Incontrovertible Proof the Government is Lying

Innledningen i denne video viser en løgner. Legg merke til kroppsspråket.

Er det flere enn meg som har oppdaget at ikke bare i USA, men i Norge også, begynner folk å lyve når 911 blir tema?

Når man begynner å diskutere 911 blir folk veldig "touchy" :)

Når vi begynner å diskutere 911 går alarmen i et eller annet miljø

Hvem er disse folkene som dukker opp når 911 diskuteres, for deretter å forsvinne når debatten er ferdig?

(Jeg er nå blitt overbevist om at debatt om 911 tåles ikke i Norge. Mange vil tolke den tråden som bevis på det motsatte, at debatt om 911 tåles i Norge. La oss teste det ut med å forsette debatten ... og se hva som skjer? Noen i Norge kommer til å få hetta)

qm.jpg

---

http://www.youtube.com/

Israel did 9/11 - All the Proof in the World

Noen tror at "Israel" stod bak 911. Det er mange i USA som tror på den påstanden.

Teknisk sett var "Israel" involvert i 911, men Israel er ikke problemet, Israel er bare endel av problemet. Israel er ikke det vi tror :(.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fremdeles får jeg ikke øye på noe av det du sier du ser, Rosario - Og, jeg gidder ikke gjøre meg vanskelig eller kverulerende, bare for å erte deg - jeg ser ganske enkelt ikke problemet, eller rettere sagt; den typen utfordringer og problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...