Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Det er ingen bevis for at Bin Laden er linket til 911 Jeg etterlyste svar på link mellom Bin Laden og 911 tre ganger, men intet svar Debunkerne kjenner ikke til slike bevis da? Men gjett om linken mellom Bin Laden og 911 er bevist?? De "beviser" ting uten bevis der i gården Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det er ingen bevis for at Bin Laden er linket til 911 Jeg etterlyste svar på link mellom Bin Laden og 911 tre ganger, men intet svar Debunkerne kjenner ikke til slike bevis da? Men gjett om linken mellom Bin Laden og 911 er bevist?? De "beviser" ting uten bevis der i gården Hva slags bevis er du ute etter? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg etterlyste kjennskap til at et slikt bevis finnes. Intet svar. Ingen krav til "doubleblind test" eller "peer-reviewed"... På tide å konkludere etter 11 år? De har enda ikke funnet bevis for at Bin Laden hadde noe med 911 å gjøre? De har enda ikke stilt KSM for retten - og de sier at det kommer ikke til å skje på 4 år heller . Og KSM jobbet for CIA, ikke Bin Laden. Hvor teit er det lov for mainstreamere å være Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg tror ingen her bryr seg om Bin Laden. Det vi bryr oss om er at noen SOM Bin Laden står bak. Om det er Bin Laden, Mullah Omar, Mullah Krekar eller Petter Solbert står bak er mindre viktig. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hva er linken mellom Bin Laden og 911 da? Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Som sagt - ingen bryr seg! Det finnes videoer og lydopptak der han påtar seg skylden, det finnes massevis av såkalt "personlig etteretning", men fakta er at det blir nesten umulig å _bevise_ at han er skyldig uten å bruke vitner. Men hva FAEN har det med saken å gjøre? Selv om du kunne bevise at Bin Laden ikke var skyldig, så er du ikke en millimeter nærmere å bevise at USAs regjering står bak. Og det er det denne tråden handler om. Hvis du er så jævla opptatt av å frikjenne en fyr som står bak massevis av andre terrorangrep, så får du heller starte en ny tråd. Endret 2. november 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Linken mellom Bin Laden og 911 er bare den falske Bin Laden videoen Men våre debunkere mener nå at faktiske bevis ikke trengs Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Slutt å prate piss. 2 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Dere har drevet ap med oss, alle dere fem Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) I hvert eneste innlegg har du latt som om Bin Laden sprengte WTC og drepte 3000 uskyldige amerikanere. Men du visste at det er bare er en antagelse, bevis mangler Så driver du og kaller muslimer for "terrorister" med sånne antagelser Endret 2. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Og det var ikke personangrep, det var en bønn. Kan du være så snill å holde kjeft, så jeg ikke får beskjed om "nytt innlegg" hele tiden når du ikke har noe å komme med unntatt den samme gamle bullshiten? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg må derimot gi skryt til Akasha for å i det minste svare på spørsmål, og stiller spørsmål som er relevante i henhold til diskusjonen. Takk for den altså, men må medgi at jeg ikke har hatt så mye konstruktivt å komme med I denne tråden I det siste....Så da har jeg like godt holdt kjeften....O:-) 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Which is highly appreciated. Andre må gjerne ta hintet og gjøre det samme. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Denne tråden var ganske bra en stund, maaaange sider siden. Da kom "konspihuene" med argumenter og spm, som ble drøftet og svart på. I det siste er hele tråden blitt til rein søppel. Kan like gjerne stenge den. Ett lite tips, dersom dere vil motbevise at 9/11 ble utført av terrorister(er det det handler om, ikke at vi skal bevise noe) så kom med gode argumenter og spørsmål, og vær villig til å høre og drøfte motargumentene dere får. Hvis ikke, kan vi like gjerne stå på stedet hvil. Når qoute (?) feks kom med en forklaring på thermitt videon, ble det møtt med latter og pisspreik, men så lenge det er mulig at aluminum kan reagere med vann så må vi diskutere og dere evt avkrefte at det er det som skjer på videoen eller ikke. Istedenfor at vi fikk en god diskusjon på hva det er vi ser på videoen, endte diskusjonen med at alle var idioter. Unødvendig. Det kan av og til virke som målet deres er å bevise at vi er sauer, ikke bevise konspirasjonsteoriene deres. Endret 2. november 2012 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Moderatormelding En liten håndfull off-topic- og tulleinnlegg har blitt fjernet fra tråden. Flere vil bli fjernet, hvis enkelte ikke begynner å svare saklig og seriøst på de spørsmålene som blir stilt.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. 1 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det har kommet noen videoer som så vidt jeg kan bedømme må være snadder for folk med alternative tanker om 911 : http://www.youtube.com/watch?v=55Zq-KPjJYM&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=mDYUB6C_a24&feature=relmfu Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg anbefaler deg å lese tråden, Kubin. Jeg forslår å forøvrig nevne punktene du har, for slik "overlemping" av videoer med hundrevis av påstander blir for mye. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Geraldo Goes From Debunker To Truther http://wtfrly.com/20...7/#.UKl9CofK6So Endret 19. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå