Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Dette er opptak av politiets samband.

 

Handler om blant annet en pågripelse av to personer som ble observert springende i fra en van med påmalt fly som kræsjet inn i New York. Vanen skal vistnok ha eksplodert like etter at disse karene la på sprang. Sikkert blant disse rundt 50 Israelske "kunststudentene" som ble arrestert og senere frigjort av Chertoff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vent.. det er noe jeg savner her… hvor er flyvingene blitt av??

Så du ser altså merker der flyvingene måtte ha vært, og så spør du likevel hvor de har blitt av? Hva mener du de vinge-formede merkene er?

 

Og du vet kanskje ikke at flyvinger brukes til å holde drivstoff heller da?

 

Og da er de laget av papir da eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men vent.. det er noe jeg savner her… hvor er flyvingene blitt av??

Så du ser altså merker der flyvingene måtte ha vært, og så spør du likevel hvor de har blitt av? Hva mener du de vinge-formede merkene er?

 

Og du vet kanskje ikke at flyvinger brukes til å holde drivstoff heller da?

 

Og da er de laget av papir da eller?

Nei, de er laget som i alle andre fly. Og som du kan se, blir fly totalt smadret i slike situasjoner:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei, de er laget som i alle andre fly. Og som du kan se, blir fly totalt smadret i slike situasjoner:

 

 

For det første så er ikke situasjonen sammenlignbar i det hele tatt selv om du aldri så gjerne skulle ønske det.

 

OG hvis vi da skulle la tvilen komme flyet til gode ville det slå bena under myndighetenes teori ettersom "flyet" tross alt gikk 84 meter gjennom bygningene...

 

aerial16.jpg

 

Det forklarer heller ikke hvordan vinduer kunne være så sterke at de pulveriserte en vinge uten å knuse...

 

OG for å bare ta det.. DERSOM flyet ble pulverisert on inpact skulle en jo finne millioner av biter spredt utover hele området..

 

pl1.jpg

 

Et bilde som sier tusen ord spør du meg :dontgetit:

 

Er det ikke på tide å ta pillen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du endrer tema og ignorerer det folk skriver. Poengløst å diskutere noe med deg.

 

PÅ hvilken måte endrer jeg tema når jeg som tilnærmet den eneste har holdt meg til Pentagon spørsmålet??

 

Jeg har da strengt tatt svart på spørmålene her så godt jeg kan i alle fall og synes ikke så vidt jeg kan se at vi har blitt noe klokere.

 

Har du i det hele tatt lest NIST rapporten??

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som skjedde under 911, men jeg vet at Bush er en patriotisk rednekk fra texas.

Det vil si at han er en person som er villig til å gjøre alt for å redde landet sitt. Er det noe USA trenger så er det at noen redder landet! Hvis du tenker saldo, som betyr eiendeler minus gjeld så er USA faktisk verdens fattigste land, samtidig som de er verdens mektigste, noe som jevnlig fører til finanskriser, som påvirker hele verden.

Amerikansk patriotisme som er noe bush står for mener jeg minner veldig om nazisme.

Ordet Nazi er forkortelse for Nationalsozialistchen, som betyr nasjonalsosialisme som er en ideologi om at du skal kun tenke på hva som er best for ditt eget folk, og gjerne lage et helvette for andre for ditt folks vegne. Det er noe av det samme amerikansk patriotisme står for, og dette kan gjerne bety at bush laget en konspirasjon mot midtøsten, for at nato skulle tillate en invasjon, slik at amerika kunne gjøre en militær investering i oljen i midtøsten.

Krigen av vart i 10 år nå. Hva har usa gjort der nede?? Alt jeg vet er at USA har gjort værre om til verst.

Om dette handler om penger eller om hevn, så støtter jeg det uansett ikke!

Hvis USA vil fjerne ekstremisme, så burde dem starte med seg selv. Og hvis dem vil fjerne det i midtøsten, hjelper det vertfall ikke å lage enda mer helvette for muslimene, som selvfølgelig gjør dem enda mer hevnlystne. Vi er alle klar over at verdens farligste folk er folk som har det vondt og ikke har noe å tape. USA skaper flere av disse personene med å drepe sivile. Hva dem heller burde gjort var å gjøre hverdagen til muslimene bedre! Hvis hele verden hadde vert en fin plass å bo i hadde ekstremisme vert fjernet for godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du endrer tema og ignorerer det folk skriver. Poengløst å diskutere noe med deg.

PÅ hvilken måte endrer jeg tema når jeg som tilnærmet den eneste har holdt meg til Pentagon spørsmålet??

 

Jeg har da strengt tatt svart på spørmålene her så godt jeg kan i alle fall og synes ikke så vidt jeg kan se at vi har blitt noe klokere.

 

Har du i det hele tatt lest NIST rapporten??

Du kjører bare på med avsporinger, selv etter at jeg har vist deg merkene etter vingene, og hva som skjer med fly som krasjer inn i solide konstruksjoner.

Lenke til kommentar

Du kjører bare på med avsporinger, selv etter at jeg har vist deg merkene etter vingene, og hva som skjer med fly som krasjer inn i solide konstruksjoner.

 

har da svart deg på dette før jeg da.... kanskje ikke bare jeg som ignorerer ting??

 

 

Men la oss ta det på nytt fra en kant da.. La oss begynne med 3 spørsmål.

 

1: hvilken hastighet har flyet du henviser til og hva er hastigheten på "flyet" som traff veggen?

2: hvilken vinkel har "merkene" på veggen i forhold til bakken?

3: Hvor er de "pulveriserte" bitene etter vingen som laget de merkene du henviser til.

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kjører bare på med avsporinger, selv etter at jeg har vist deg merkene etter vingene, og hva som skjer med fly som krasjer inn i solide konstruksjoner.

 

har da svart deg på dette før jeg da.... kanskje ikke bare jeg som ignorerer ting??

 

 

Men la oss ta det på nytt fra en kant da.. La oss begynne med 3 spørsmål.

 

1: hvilken hastighet har flyet du henviser til og hva er hastigheten på "flyet" som traff veggen?

2: hvilken vinkel har "merkene" på veggen i forhold til bakken?

3: Hvor er de "pulveriserte" bitene etter vingen som laget de merkene du henviser til.

Virker også rart at det bare ble noen merker etter vingene, når selve flyet faktisk gikk gjennom så mange vegger.

Lenke til kommentar

Virker også rart at det bare ble noen merker etter vingene, når selve flyet faktisk gikk gjennom så mange vegger.

 

hva er egentlig forskjellen på en vinge og resten av flyet?

 

Mener man til eksempel at flykroppen på en eller annen måte er mye mer solid enn vingene ettersom vingene bare knuste flisene på fasaden mens kroppen gikk så langt?

 

noe å tenke på for andre det kanskje?

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Troligtvis gav CIA flygplanskaparna fri lejd och de verktyg med vilka de angrep.

 

Hvilke kaprere??

Om det var noen i første omgang så ble de enten tatt av dage eller lever en eller anen plass under ny identitet.

 

man overlater ikke slikt folk som ikke engang klarer å fly et lite fly ^^

 

Når det gjelder flyene i twin towers går jeg for remote control framfor å legge dette på en kaprer :yes:

 

For mye kan gå galt om man legger dette i fanget på noen amatører

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...