Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0

Anbefalte innlegg

Jeg telte under 12 sekunder på de videoer jeg sjekket. Det ser ut som demolition alt sammen. Unaturlig. Det ble klart fra dag en. Men hva vi ser må vi ikke stole på - ha ha. Vi må heller stole på kontrollerte folk :( , eller rene løgnere på nettet ("17" sekunder falltid ble påstått et sted)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke demolition selv om det ser ut som det?

Det er ikke smeltet jern selv om det seg ut som det?

Det brenner vilt selv om det ikke ser ut som det?

Det er ikke eksplosjoner selv om det høres ut som det?

Det ingen eksplosjon før fallet selv om det hørtes ut som det?

Flyet går ikke rett gjennom tårnet selv om det ser ut som det?

....listen har ingen ende

• Liker 1
Lenke til kommentar

Artig hvordan vi havner på viddene gang på gang. Særlig teorien om at NATO er i Afghanistan for å smugle opium synes jeg er artig. Nesten som om det er ett veddemål, "hvor drøye ideer kan jeg komme med og fortsatt få tilhengere som tror på ideen?"

Simon Edmonds jobbet med å oversette etterretning fra tyrkisk og farsi, siden hun kommer derfra. Det er mange som har prøvd å diskreditere henne der borte, hele FBI faktisk. Kostet dem sikkert 100 mill, men de fant ingenting. Trist for deg selvfølgelig. Dine kilder er syltet ned i vested interests, mine kilder er dem som ikke prater tull.

I denne rapporten om narko blir dere latterliggjort. Hvor dum kan FOXNews/CNN/ABC/BBC være og fortsatt forvente at seerne betaler for "servicen"?

http://www.boilingfr...ream-followers/

Afghan Heroin Myths and Facts Recapped & Simplified for Mainstream Followers

Kommentar

I do like my analyses served up with some smiles, so thanks for this one, Sibel. Right on point as usual…and funny! This is a great example of the mainstream media keeping the important dots from getting connected

Mulig det er jeg som overser noe men hva er hennes kilder? Såvidt jeg kan se er det bare en masse påstander og bilder av tilfeldige fly og soldater. Hvor er det dere har det fra at det er CIA osv som driver dette?

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som overser noe men hva er hennes kilder?

Første kilde var mainstream

Two- Let’s compare mainstream facts with real facts when it comes to the production of this $65,000,000,000 a year business:

The establishment and the Mainstream Media say $65 Billion worth of heroin producing poppies are grown illegally and under-cover by bearded Afghan men in little hidden pockets around the country like this:

Mainstream igjen

Facts say, considering its high value, massive amount and high-powered beneficiaries, it is encouraged, supported, guarded and produced openly like this:

Mainstream igjen

They say massive tons of poppies are secretly processed into $65 Billion worth of heroin this way:

Mainstream igjen

They claim $65 Billion worth of finished-product heroin travels from porous Afghanistan into Central Asia, Turkey, and then into the Balkans and Western European countries like this:

Mainstream igjen

They say $65 Billion worth of heroin passes through various primitive hubs and stops in Central Asia:

Mainstream igjen

They claim $65 Billion is kept & hidden this way:

Vi skal tro på det :D

De som tror at Taliban/fremmede militante er "søkkrik" på narko kan ta en titt her

http://www.nrk.no/ne.../prosjekt/2276/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Simensen sier ingenting om fallhastigheten, for hans rapport handler om eksplosjonsartede branner.

Det er ingen som snakker om "fallhastigheten" for de fleste skjønner at når ting faller i fritt fall, så er det helt normalt at de følger "fallhastigheten" til ting som faller i fritt fall.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Simensen lanserer Pancake Collapse (den første forklaringen på hvordan tårnene kunne ry fullstendig sammen). Pancake collapse skrev jeg tar 12,7 sekunder i teorien med null friksjon, mot 8,9 for fritt fall (etter hukommelsen).

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som overser noe men hva er hennes kilder?

Første kilde var mainstream

Two- Let’s compare mainstream facts with real facts when it comes to the production of this $65,000,000,000 a year business:

The establishment and the Mainstream Media say $65 Billion worth of heroin producing poppies are grown illegally and under-cover by bearded Afghan men in little hidden pockets around the country like this:

Mainstream igjen

Facts say, considering its high value, massive amount and high-powered beneficiaries, it is encouraged, supported, guarded and produced openly like this:

Mainstream igjen

They say massive tons of poppies are secretly processed into $65 Billion worth of heroin this way:

Mainstream igjen

They claim $65 Billion worth of finished-product heroin travels from porous Afghanistan into Central Asia, Turkey, and then into the Balkans and Western European countries like this:

Mainstream igjen

They say $65 Billion worth of heroin passes through various primitive hubs and stops in Central Asia:

Mainstream igjen

They claim $65 Billion is kept & hidden this way:

Vi skal tro på det :D

De som tror at Taliban/fremmede militante er "søkkrik" på narko kan ta en titt her

http://www.nrk.no/ne.../prosjekt/2276/

Igjen ser jeg ikke hvor vedkommende har de fra at det er Nato som står for produksjonen. Såvidt jeg kan se sier forfatteren bare at han/hun mener de ikke kan stemme at afghanere selv står bak produksjonen.

Jeg har jo forstått at dere mener det er feil, men ikke hvorfor. Hvilken informasjon er det som overbeviser nettopp deg om at Nato står bak/for produksjonen og mener du narkoproduksjon var motivasjonen for å dra dit?

Lenke til kommentar

Nope. Simensen forklarer bare hvorfor eksplosjonene kan føre til intern stress på bygningen som tillater fritt fall.

Kilde: http://www.scienceda...10921074747.htm

??

http://phys.org/news...towers.html#jCp

(Christian J. Simensen som kilde)

Given the quantities of the molten metal involved, the blasts would have been powerful enough to blow out an entire section of each building, he said. This, in turn, would lead to the top section of each tower to fall down on the sections below. The sheer weight of the top floors would be enough to crush the lower part of the building like a house of card, he said.

Lenke til kommentar

Igjen ser jeg ikke hvor vedkommende har de fra at det er Nato som står for produksjonen. Såvidt jeg kan se sier forfatteren bare at han/hun mener de ikke kan stemme at afghanere selv står bak produksjonen.

Jeg har jo forstått at dere mener det er feil, men ikke hvorfor.

Kan vi starte med at det ikke er Taliban som driver stort i narko, men noen andre?

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope. Simensen forklarer bare hvorfor eksplosjonene kan føre til intern stress på bygningen som tillater fritt fall.

Kilde: http://www.scienceda...10921074747.htm

??

http://phys.org/news...towers.html#jCp

(Christian J. Simensen som kilde)

Given the quantities of the molten metal involved, the blasts would have been powerful enough to blow out an entire section of each building, he said. This, in turn, would lead to the top section of each tower to fall down on the sections below. The sheer weight of the top floors would be enough to crush the lower part of the building like a house of card, he said.

Yeeees...?

Kom igjen, bruk ordene dine!

Lenke til kommentar

Jeg har jo forstått at dere mener det er feil, men ikke hvorfor.

Kan vi starte med at det ikke er Taliban som driver stort i narko, men noen andre?

Taliban som begrep missbrukes mye i vesten. Taliban, slik vestlige ofte omtaler dem, er ingen homogen masse. Taliban alene står ikke for all produksjonen, men en salig blanding av både sivile afghanere og opprørere. Hvem mener du står for produksjonen?

Lenke til kommentar

Hvem mener du står for produksjonen?

Produksjonen står bøndene for. Men hvem bearbeider råvarene og smugler konsentratet til vest? De tar 3/4 av fortjenesten skulle jeg tro?

Hadde vært greit om du kunne forklare hva du faktisk mener i steden for å gjøre dette så omstendelig. Hva er det egentlig du mener skjer og hvorfor tror du dette?

De som smugler det er smuglere skulle jeg tro, naturlig nok. Grensene ut og inn av landet er ofte veldig trafikkerte og uten noen form for statlig kontroll. Bearbeiding kan skje både lokalt og eksternt avhengig av hvor det skal brukes.

Lenke til kommentar

Pancake collaps visualisert (formål er her at du forstår ordene)

Jeg prøver å få det til å stille spørsmål i stedet for å bare komme med fragmenter av setnigner og videoer.

Når du ikke stiller spørsmål, så kommer ikke jeg til å svare, for jeg vet ikke hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du mener skjer og hvorfor tror du dette?

Sibel Edmonds gir svar med bilder på hvordan bearbeiding skjer (ikke i telt eller huler), men så tydelig at satelitt vil se anleggene (hvis man har rotet til eget arkiv)

De som smugler det er smuglere skulle jeg tro, naturlig nok. Grensene ut og inn av landet er ofte veldig trafikkerte og uten noen form for statlig kontroll. Bearbeiding kan skje både lokalt og eksternt avhengig av hvor det skal brukes.

Du bekrefter jo hva Edmonds skriver -> "Mainstream Followers"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...