Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0

Anbefalte innlegg

A related, unpublished survey of more than 1,000 British adults found that 9/11 conspiracy believers not only often subscribed to a variety of well-known conspiracy theories, but also frequently agreed with an invented conspiracy.

Rent gull. Man kan tolke det dithen at de som gjorde denne "undersøkelsen" annerkjenner at den offisielle 9/11 historien er bogus.

Lenge til neste lønnsslipp fra SPLC kommer jjkoggan?

Conspiracy theorists need little evidence to believe in a conspiracy theory, they will more quickly believe in fantasy without sufficient evidence . Non-conspiracy theorists were less likely to jump to false conclusions and had better critical thinking skills.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rent gull. Man kan tolke det dithen at de som gjorde denne "undersøkelsen" annerkjenner at den offisielle 9/11 historien er bogus.

Ah, der kom endelig forsøket på å hevde at noen er kjøpt og betalt. Personlig så synes jeg jødene er trege med å overføre penger til kontoen min.

Hvem vil vel ansette en uforskammelig lømmel som deg? Jødene burde i så fall sparke deg for du gjør en lite imponerende jobb.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Ah, der kom endelig forsøket på å hevde at noen er kjøpt og betalt. Personlig så synes jeg jødene er trege med å overføre penger til kontoen min.

Hysjj Quote!!! vi må ikke la dem få vite!

• Liker 1
Lenke til kommentar

A related, unpublished survey of more than 1,000 British adults found that 9/11 conspiracy believers not only often subscribed to a variety of well-known conspiracy theories, but also frequently agreed with an invented conspiracy.

Conspiracy theorists need little evidence to believe in a conspiracy theory, they will more quickly believe in fantasy without sufficient evidence . Non-conspiracy theorists were less likely to jump to false conclusions and had better critical thinking skills.

Yeah, yeah, sure.

Lenke til kommentar

Yeah, yeah, sure.

Great answer- do you have some opposing academic research study that contradicts this research study?

Lenke til kommentar

Er et falsk pass synonymt med at man er agent?

Nei, falsk pass fra Quatar/Saudi Arabia er en del det store bildet.

Påstand: Både Muhammed Atta og KSM jobbet for etterretning

Hva media forutsetter: Muhammed Atta og KSM jobbet for Bin Laden

(Logisk: Hvis det ikke lar bekrefte at Atta og KSM jobbet for Bin Laden da faller den offisielle historien)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med saken om du spurte meg eller ikke - du kom med et spørsmål i et åpent forum, og jeg svarer som jeg vil. Det du ser i den videoen kan være smeltet aluminium. Selvsagt benekter du dette som usannsynlig, uten å begrunne hvorfor.

Begynner forresten ikke "Ny bruker"-knappen her på forumet å bli litt oppbrukt snart, eller? :)

Lenke til kommentar

KSM

He often went to go-go bars and karaoke clubs and held meetings at expensive hotels. He made large tips...

At the time, Khalid Shaikh Mohammed was staying at a lavish apartment across the street from a person that would become the President of the Philippines. He would often take trips to places such as Brazil to promote Konsojaya, a Kuala Lumpur, Malaysia based company that was secretly funding militant Muslims, including Yousef and Mohammed, in Southeast Asia.

CIA/Mossad/MI6 hadde et program med å skape false flag operasjoner rundt om i verden. KSM var endel av dette programmet. Media rapporterte dette som "islamistisk terror".

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...