herzeleid Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det tok ikke mer enn en knapp måned uten aktivitet før vi startet på det absolutte nullpunktet igjen. Gode greier 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Herre min hatt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Og ikke uventet, så er det fra relativt nyregistrerte brukere. Bånn gass. Blir svimmel av denne sirkeldiskusjonen. Endret 10. september 2012 av Quote 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Og ikke uventet, så er det fra relativt nyregistrerte brukere. Bånn gass. Blir svimmel av denne sirkeldiskusjonen. Det er jo postet detaljer I denne tråden fra begge sider og ikke alt har vært like lett å tilbakevise. Ingen som til eksempel har klart å finne ut hvorfor metallet ble til støv.... Jeg for min del har for lengst konkludert med at dette er et spørsmål om tro og har derfor ikke noen interesse for å diskutere den mer. Jeg vet og det holder for meg :-) 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Og ikke uventet, så er det fra relativt nyregistrerte brukere. Bånn gass. Blir svimmel av denne sirkeldiskusjonen. Det er jo postet detaljer I denne tråden fra begge sider og ikke alt har vært like lett å tilbakevise. Ingen som til eksempel har klart å finne ut hvorfor metallet ble til støv.... Jeg for min del har for lengst konkludert med at dette er et spørsmål om tro og har derfor ikke noen interesse for å diskutere den mer. Jeg vet og det holder for meg :-) Vi har vell i allefall komme dit at det ikke er noe som ikke kan forklares med naturlige fenomener og i tråd med den offisielle versjonen. Resten er opp til hva man ønsker å tro. At du vet sier forsovet sitt, jeg vet nemmelig ikke, og ingenting ved det du har lagt frem her har tegnet ett slikt bilde at man skulle kunne forsvare en slik påstand. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ingen som til eksempel har klart å finne ut hvorfor metallet ble til støv.... Jeg for min del har for lengst konkludert med at dette er et spørsmål om tro og har derfor ikke noen interesse for å diskutere den mer. Jeg vet og det holder for meg :-) Metallet ble til støv? Wtf? Så det eneste som var igjen var støv? Har du ikke sett noen bilder? Ser dette ut som støv?: NEI, så slutt å si at alt metall ble gjort om til støv!! Skyskraperne bestod ikke 99% metall heller. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg må jo si at det er GLIMRENDE at noen her begynner å plukke opp begrepet "cognitive dissonance". Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vi har vell i allefall komme dit at det ikke er noe som ikke kan forklares med naturlige fenomener og i tråd med den offisielle versjonen. Resten er opp til hva man ønsker å tro. Slutt å skap deg er du snill.... Du har ikke gitt meg en forklaring på på det jeg spurte deg om, og bare at du ikke vet... 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Det er ikke noen vits å kaste bort tiden på å forklare disse zombiene at 911 var en inside job, de vil avvise alt vi legger fram av beviser uansett. De er ganske enkelt ikke innstilt på rett kanal. De er programmert til alltid å tro blindt på offisiell media og på myndighetene, og om media eller myndighetene sier at vannet renner oppoverbakke så vil de tro det og mene at det er slik naturlovene virker. På samme måte er de programmert til ikke å tro på alternativ media. Disse personene tror i fullt alvor at all informasjon er feil om den legges fram av en person som som de selv ikke liker eller om den fins på en webside de ikke liker. Vi får bare la dem sove inntil de forhåpentligvis bråvåkner en dag. Men jeg tror dessverre at de er så bevisstløse at de aldri klarer å våkne. Endret 11. september 2012 av Baltazar94 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er ikke noen vits å kaste bort tiden på å forklare disse zombiene at 911 var en inside job, de vil avvise alt vi legger fram av beviser uansett. De er ganske enkelt ikke innstilt på rett kanal. De er programmert til alltid å tro blindt på offisiell media og på myndighetene, og om media eller myndighetene sier at vannet renner oppoverbakke så vil de tro det og mene at det er slik naturlovene virker. På samme måte er de programmert til ikke å tro på alternativ media. Disse personene tror i fullt alvor at all informasjon er feil om den legges fram av en person som som de selv ikke liker eller om den fins på en webside de ikke liker. Vi får bare la dem sove inntil de forhåpentligvis bråvåkner en dag. Men jeg tror dessverre at de er så bevisstløse at de aldri klarer å våkne. Du har da vitterlig aldri kommet med noe vi ikke har klart å motbevise. Ta en titt på innleggene rent generelt som du har på sidene, og fortell meg igjen hvem som er zombie. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vi har vell i allefall komme dit at det ikke er noe som ikke kan forklares med naturlige fenomener og i tråd med den offisielle versjonen. Resten er opp til hva man ønsker å tro. Slutt å skap deg er du snill.... Du har ikke gitt meg en forklaring på på det jeg spurte deg om, og bare at du ikke vet... Jo jeg har gitt deg en forklaring, men jeg har ikke begitt meg inn på reaksjonsformler hverken du eller jeg har grunnlag til å forstå oss på. Vi vet at tilsvarende prosesser som den du nevnte forekommer ellers i naturen, dette har blitt vist til flere ganger. Med andre ord er det ingen "fysiske umuligheter" som står særlig støtt Men etter alt du har skrevet i denne tråden skal du få rett i en påstand, for mange havner dette om ren og skjør tro, og dette har jo du nå bevist. For du har ikke prestert ett eneste bevis for noen av ideene dine, og du ser ikke en gang ut til å ha bestemt deg for en alternativ versjon, men du sier likevell at du vet, det sier i grunnen alt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er ikke noen vits å kaste bort tiden på å forklare disse zombiene at 911 var en inside job, de vil avvise alt vi legger fram av beviser uansett. De er ganske enkelt ikke innstilt på rett kanal. De er programmert til alltid å tro blindt på offisiell media og på myndighetene, og om media eller myndighetene sier at vannet renner oppoverbakke så vil de tro det og mene at det er slik naturlovene virker. På samme måte er de programmert til ikke å tro på alternativ media. Disse personene tror i fullt alvor at all informasjon er feil om den legges fram av en person som som de selv ikke liker eller om den fins på en webside de ikke liker. Vi får bare la dem sove inntil de forhåpentligvis bråvåkner en dag. Men jeg tror dessverre at de er så bevisstløse at de aldri klarer å våkne. Det artige med deg er at du gang på gang bruker så mye energi på å fortelle oss hvor dumme og blinde vi er, men samtidig tør du ikke ta den saklige diskusjonen rundt temaet og underbygge påstandene dine. Komedien blir komplett når "beviset" ditt er at du ikke trenger å legge frem beviser fordi du har bestemt deg for at ingen andre vil akseptere dem. Du får kose deg i trua ps. jeg tror paralympics er over nå, noe nytt? 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som vet om en god dokumentsr rundt 9/11 hendelsen ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Igåe var 11 år siden 9/11. RIP alle som døde den dagen </3 Noen som vet om en god dokumentsr rundt 9/11 hendelsen ? Når katastrofen inntreffer: 11. september Vises på National Geographic HD nå forresten, er en veldig god dokumentar som viser når og hva som skjedde den dagen og mye interessant. Dekonstruerer hendelsene og forteller om svikten i sikkerheten . Endret 12. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Går visst ett program om konspirasjonsteoriene på tv2zebra nå. Får ikke sett det selv, men hører gjerne hva andre synes. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jo jeg har gitt deg en forklaring, men jeg har ikke begitt meg inn på reaksjonsformler hverken du eller jeg har grunnlag til å forstå oss på. Vi vet at tilsvarende prosesser som den du nevnte forekommer ellers i naturen, dette har blitt vist til flere ganger. Med andre ord er det ingen "fysiske umuligheter" som står særlig støtt Ok... fortell meg hvor i naturen eller en annen gravitasjons drevet kollaps har kunnet skape dette fenomenet tidligere.... Om du ikke kan vise til noen så kan jeg med god samvittighet kalle det en "fysisk umulighet" langt inn i solnedgangen... 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Den her. Det er ingen som har klart å bevise at den er umulig. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror man på disse konspirasjonsteoriene fremdeles? =) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jo jeg har gitt deg en forklaring, men jeg har ikke begitt meg inn på reaksjonsformler hverken du eller jeg har grunnlag til å forstå oss på. Vi vet at tilsvarende prosesser som den du nevnte forekommer ellers i naturen, dette har blitt vist til flere ganger. Med andre ord er det ingen "fysiske umuligheter" som står særlig støtt Ok... fortell meg hvor i naturen eller en annen gravitasjons drevet kollaps har kunnet skape dette fenomenet tidligere.... Om du ikke kan vise til noen så kan jeg med god samvittighet kalle det en "fysisk umulighet" langt inn i solnedgangen... Her kaller du vitterlig en gravitasjonsdrevet kollaps for en fysisk umulighet. Det er dette WTC var. Ikke har vi sett metall som blir til støv - dette er løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå