Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9/11 var bare en i rekken av falsk flagg aksjoner som myndighetene har fått utført for å fremme sin agenda i arbeidet for en ny verdensorden og en verdensregjering, Det var mange før 9/11 og det har vært mange etter 9/11.

Poenget er at det er liten vits i å diskutere 9/11 med folk som tydeligvis av en eller annen grunn ikke kan eller vil forstå, mens det samtidig stadig skjer stadig nye falsk flagg aksjoner som ledd i myndighetenes og globalistenes arbeid for å skape frykt i folket og deretter kneble oss alle. Det er bare bortkastet tid.

Nå vil det antakelig skje en ny stor falsk flagg aksjon under ol i London, og med den og starten av tredje verdenskrig i midtøsten, så er løpet uansett kjørt.

Som sagt så mange ganger før. Vis oss, kom med beviser, argumenter for disse påstandene. Du veksler jo kun mellom tomme påstander og beskyldninger og at alle vi andre er blinde eller dumme eller hjernevaskede osv. Du gir oss absolutt ingen grunn til å tro på noe av det du skriver.

Definisjonen på et troll

Uansett hva jeg legger frem så vil dere bare overse det og fortsette å spørre etter "beviser" slik dere alltid gjør.

Så dere får vente og se hva som skjer, det er under en uke igjen til ol.

Og Iran vil antakelig bli angrepet i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

9/11 var bare en i rekken av falsk flagg aksjoner som myndighetene har fått utført for å fremme sin agenda i arbeidet for en ny verdensorden og en verdensregjering, Det var mange før 9/11 og det har vært mange etter 9/11.

Poenget er at det er liten vits i å diskutere 9/11 med folk som tydeligvis av en eller annen grunn ikke kan eller vil forstå, mens det samtidig stadig skjer stadig nye falsk flagg aksjoner som ledd i myndighetenes og globalistenes arbeid for å skape frykt i folket og deretter kneble oss alle. Det er bare bortkastet tid.

Nå vil det antakelig skje en ny stor falsk flagg aksjon under ol i London, og med den og starten av tredje verdenskrig i midtøsten, så er løpet uansett kjørt.

Som sagt så mange ganger før. Vis oss, kom med beviser, argumenter for disse påstandene. Du veksler jo kun mellom tomme påstander og beskyldninger og at alle vi andre er blinde eller dumme eller hjernevaskede osv. Du gir oss absolutt ingen grunn til å tro på noe av det du skriver.

Definisjonen på et troll

Uansett hva jeg legger frem så vil dere bare overse det og fortsette å spørre etter "beviser" slik dere alltid gjør.

Så dere får vente og se hva som skjer, det er under en uke igjen til ol.

Og Iran vil antakelig bli angrepet i løpet av høsten.

Det er jo rart da, hvis du virkelig tror på dette, at du ikke gidder å gjøre noe med det. Om jeg trodde på en slik konspirasjon og atpåtil mente å sitte på beviser, ville jeg gjort alt jeg kunne for å forhindre dette. Virkelig stått på. Det er trossalt snakk om mange millioner mennesker som skal dø. Istedenfor sitter du og sturer på internett, uten å tørre å ta diskusjonen skikkelig. Ett eller annet skurrer. Er det motet eller troen som skorter?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så hvis det ikke skjer noe under OL, så innrømmer du at du tar feil, balty?

Jeg håper virkelig vi tar feil.....

Det er jo rart da, hvis du virkelig tror på dette, at du ikke gidder å gjøre noe med det.

Hva mener du slike aluminiumfolie huer som oss kan utrette egentlig??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis det ikke skjer noe under OL, så innrømmer du at du tar feil, balty?

Jeg håper virkelig vi tar feil.....

Det er jo rart da, hvis du virkelig tror på dette, at du ikke gidder å gjøre noe med det.

Hva mener du slike aluminiumfolie huer som oss kan utrette egentlig??

Vell, man burde jo prøvd å overbevise folk istedenfor å støte folk fra seg. Videre skulle man kanskje forvente at man la frem alle beviser. For min egen del hadde jeg tatt til våpen om jeg visste om noe sånt. Men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Vell, man burde jo prøvd å overbevise folk istedenfor å støte folk fra seg. Videre skulle man kanskje forvente at man la frem alle beviser. For min egen del hadde jeg tatt til våpen om jeg visste om noe sånt. Men det er nå meg.

Pffft.. dere tror ikke på det før skuta er på vei ned uansett....

Våpen er ikke løsningen... Det er aldri løsningen.. det er bare å skape enda større problemer...

Breivik mente han hadde rett og tenkte som dette og gjorde noe... Vi andre mener jo selvsagt at mannen var klin kokkos... Og slik bør det være når folk mener de har rett til å drepe andre for å fremme sitt syn...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pffft.. dere tror ikke på det før skuta er på vei ned uansett....

Våpen er ikke løsningen... Det er aldri løsningen.. det er bare å skape enda større problemer...

Breivik mente han hadde rett og tenkte som dette og gjorde noe... Vi andre mener jo selvsagt at mannen var klin kokkos... Og slik bør det være når folk mener de har rett til å drepe andre for å fremme sitt syn...

Men mange av dere tror altså at flere millioner vil dø, men dere gjør ikke mer enn å gnåle på internett. Man skulle tro at noen av disse "sannhetssøkerne" ville jobbe for saken sin,

Istedenfor å skape fiender hele tiden. Jeg ville i allefall ikke vært så tafatt on jeg trodde tredje verdenskrig stod på dør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men mange av dere tror altså at flere millioner vil dø, men dere gjør ikke mer enn å gnåle på internett.

Har ikke mange dødd allerede da.. og vi sier jo hvorfor.. men det driter jo dere i....

Dere sier hva dere tror skjer, Men poenget med ett diskusjonsforum er at man skal argumentere for det man tror på. Derfor tar vi ikke alle de løse påstandene deres for god fisk. Man skulle jo tro at mennesker som var såpass overbevist om massedød osv. ville kjempet litt hardere for det de tror på. Men den gang ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man skulle jo tro at mennesker som var såpass overbevist om massedød osv. ville kjempet litt hardere for det de tror på. Men den gang ei.

Så hva mener du vi burde gjøre da... ?

Du sier du vil ty til våpen.... det er uaktuelt for min del...

Og jeg synes rett og slett du er en arrogant drittsekk som krever at vi skal gjøre noe som helst når du ikke engang tror på det...

Makan til frekkhet som du liter av deg... hva vet duha vi gjør egentlig ? Jeg har kjempet på barrikadene og blitt dømt deretter...

Jeg sier det jeg mener og er ikke en gang anonymisert på dette forumet...

Hva i alle dager forventes egentlig... gå heller å grin til politikerne...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man skulle jo tro at mennesker som var såpass overbevist om massedød osv. ville kjempet litt hardere for det de tror på. Men den gang ei.

Så hva mener du vi burde gjøre da... ?

Du sier du vil ty til våpen.... det er uaktuelt for min del...

Og jeg synes rett og slett du er en arrogant drittsekk som krever at vi skal gjøre noe som helst når du ikke engang tror på det...

Makan til frekkhet som du liter av deg... hva vet duha vi gjør egentlig ? Jeg har kjempet på barrikadene og blitt dømt deretter...

Jeg sier det jeg mener og er ikke en gang anonymisert på dette forumet...

Hva i alle dager forventes egentlig... gå heller å grin til politikerne...

Nå blander du deg streng tatt inn i diskusjonen mellom meg og baltazar, som mener å sitte på beviser for hele denne kjempekonspirasjonen, men som ikke gidder å legge frem beviser. Det synes jeg er rart når man tror at mange milioner liv står på spill.

Som du sier så kjenner jeg ikke deg, men er det ikke litt rart at såppas mange er overbeviste og skråsikre på Internett, mens de i det virkelige liv gjør så lite ut av seg og saken sin. Det får meg til å lure på om man kanskje ikke er så overbevist eller om man faktisk er såppas tafatt. Igjen, ikke nødvendigvis deg, men de fleste virkelig "troende" ser der ut til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå blander du deg streng tatt inn i diskusjonen mellom meg og baltazar, som mener å sitte på beviser for hele denne kjempekonspirasjonen, men som ikke gidder å legge frem beviser. Det synes jeg er rart når man tror at mange milioner liv står på spill.

Beviser .... pffft...

Om Baltiz har beviser så er han vel ansatt i mossad eller noe.... O.o

Det er vel heller en rekke indisier, eller uttalelser og hendelser som settes sammen i et mønster og så bruker man dette til å forutse hendelser i fremtiden...

Det blir vel litt som å spå været vel... Jo mer ustabile værtyper jo verre er det å treffe... Og slik er det jo litt med dette også... Jo flere ubekreftede faktorer, jo mer mengde data, jo vanskeligere er det å gi et konkret og entydig bilde av situasjonen...

Og seriøst herzeleid.. Om noen hadde handlet på bakgrunn av en "værmelding" så ville han blitt bura inne som en gal mann fordi hendelsene han har forsøkt å avverge ikke har skjedd enda...

Det er samme tankegang som Breivik har... Alle kan jo til en viss grad være enig i at noe av det han mener AP har skylden for... Det er metoden hans alle er i mot... Han mener jo at alle en dag vil forstå at handlingen var nødvendig.. Det er jo selvsagt galskap, men uansett så kan det jo være vi en vakker dag vil se annerledes på problemet han forsøkte å gjøre noe med...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beviser .... pffft...

Om Baltiz har beviser så er han vel ansatt i mossad eller noe.... O.o

Det er vel heller en rekke indisier, eller uttalelser og hendelser som settes sammen i et mønster og så bruker man dette til å forutse hendelser i fremtiden...

Det blir vel litt som å spå været vel... Jo mer ustabile værtyper jo verre er det å treffe... Og slik er det jo litt med dette også... Jo flere ubekreftede faktorer, jo mer mengde data, jo vanskeligere er det å gi et konkret og entydig bilde av situasjonen...

Og seriøst herzeleid.. Om noen hadde handlet på bakgrunn av en "værmelding" så ville han blitt bura inne som en gal mann fordi hendelsene han har forsøkt å avverge ikke har skjedd enda...

Det er samme tankegang som Breivik har... Alle kan jo til en viss grad være enig i at noe av det han mener AP har skylden for... Det er metoden hans alle er i mot... Han mener jo at alle en dag vil forstå at handlingen var nødvendig.. Det er jo selvsagt galskap, men uansett så kan det jo være vi en vakker dag vil se annerledes på problemet han forsøkte å gjøre noe med...

Det kan så være. Men så lenge han er 100% sikker i sin sak og gjentatte ganger hevder å ha beviser som han nekter å legge frem mener jeg det sier sitt. Om jeg tror noe på at han har disse bevisene er en annen sak.

Det er som sagt rart at disse som er overbevist om en nært forestående verdenskrig gjør så lite ut av seg. For ikke å snakke om at de som vet at frimurerne er med, at det lastes opp kjemikalier på flyplasser i Norge som så sprayes utover oss, at Jens Stoltenberg jobber sammen med jødemafiaen osv. For ikke å snakke om de som "vet" at jeg og andre her er jødeagenter. Hvorfor gjør ikke disse noe? Hvorfor tar ingen seg inn på flyplassene og tar bilder av spesialflyene som sprayer, hvorfor bryter de seg ikke inn hos frimurerne eller pumper noen for informasjon, hvorfor infiltrerer ingen departementene for å få innsideinformasjon om jødemafiaen og hvorfor oppsøker ingen meg når de er overbevist om at jeg jobber for disse menneskene. Vi snakker om mange milioner, kanskje milliarder mennesker som kommer til å dø, og en fremtid under slaveri. Noen snakker til og med om djevelen og øgler, og Baltazar er kanskje en av de mer ekstreme her. Hvor er disse menneskene? Hvorfor er de kun på internett og leser hverandres oppgulp istedenfor å etterforske og finne skikkelige beviser der de finnes, eller å jobbe mot jøde/djevel/whatever konspirasjonen? Jeg nekter å tro at disse menneskene er så overbevist som de gir uttrykk for, for jeg vet at jeg ikke kunne levd med meg selv om jeg lot noe slikt skje uten å gjøre alt jeg kunne for å stoppe det, og jeg nekter å tro at noen kan være så tafatte og feige.

Nå beveger vi oss kanskje på siden av temaet, men det er som sagt ett svar til bla. Baltazar som mener å sitte på den hele fulle sannhet men som konsekvent melder seg ut av enhver diskusjon eller når bevisene han selv hevder å ha blir etterspurt.

Lenke til kommentar

på meg så virker det som du forøker å oppfordre til ulovligheter... Det er vel strengt tatt ikke helt bra vel??

Nei, jeg oppfordrer ingen til ulovligheter, fordi jeg selv synes flesteparten av disse teoriene er galemathias, og jeg vet jo selv at jeg ikke er noen jødeagent. Men disse menneskene "vet" altså at det motsatte er tilfelle, likevel handler de ikke. Det nærmeste jeg har sett handling fra den fronten er vell da en håndfull mennesker samlet seg for å demonstrere mot "chemtrails". På tross av det åpenbare komiske står det i allefall respekt av at de faktisk gjør noe utenfor gutterommet.

Anngående ulovligheter tror jeg nok jeg ville hatt få kvaler med å bryte loven om jeg visste at mange millioner liv stod på spill og at djevelen stod bak de som lagde lovene. Jeg sier ikke at jeg synes disse burde bryte loven, men jeg stusser på at de ikke gjør det om de faktisk er så overbeviste som de påstår.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I föllge noe vitenskapelig undersökelser om konspirasjonteoretiker--

After conducting random telephone interviews of 347 New Jersey residents, Goertzel proposed that each of a person’s convictions about secret plots serves as evidence for other conspiracy beliefs, bypassing any need for confirming evidence.

A belief that the government is covering up its involvement in the 9/11 attacks thus feeds the idea that the government is also hiding evidence of extraterrestrial contacts or that John F. Kennedy was not killed by a lone gunman.

Goertzel says the new study provides an intriguing but partial look at the inner workings of conspiracy thinking. Such convictions critically depend on what he calls “selective skepticism.” Conspiracy believers are highly doubtful about information from the government or other sources they consider suspect. But, without criticism, believers accept any source that supports their preconceived views, he says.

“Arguments advanced by conspiracy theorists tell you more about the believer than about the event,” Goertzel says.

Disse folk kan bli lurt lettere med rene løgn så lenge det henger sammen med deres syn-

believers not only often subscribed to a variety of well-known conspiracy theories, but also frequently agreed with an invented conspiracy conspiracy believers displayed a greater propensity than nonbelievers to jump to conclusions based on limited evidence.

Hovedgrunnen til alt dette-

It seems likely that conspiratorial beliefs serve a similar psychological function to superstitious, paranormal and, more controversially, religious beliefs, as they help some people to gain a sense of control over an unpredictable world,” French says.

http://www.usnews.com/science/articles/2009/05/26/the-inner-worlds-of-conspiracy-believers?page=2

Du vet også at disse forskere jobber for den jødiske, militær Bildeberg......

Hovedregel er å aldri stole på det offisiele eksperter, men lage noe annet fra ikke-eksperter som har et lignende synspunkt. Faktum at alt aldri henger sammen med den offisielle teorien eller kan forklares nøye sælrig med noe som 911 aksepterer de fleste av oss men noe folk kan ikke la det være, det må alltid finnes en bredere konspirasjon som bare DE er flink nok til å kjønne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...